دسته‌بندی نشده

شامپو سوبارو اصل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

.شامپو سوبارو اصل

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز. به دیتا میکاپ خوش امدید. امروزه محصولات زیادی در قالب بندی شامپو و ماسک برای رنگ مو روانه بازار شده است که یکی از ان ها این شامپو می باشد. شامپو سوبارو اصل یکی از موفق ترین شامپو ها در بازار در نوع خود می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

شامپو رنگ موی سوبارو subaru

شامپو رنگ موی سوبارو subaro برای رفع سفیدی مو بوده وشما با استفاده از این شامپو. در عرض 15 دقیقه به رنگ موی مشکی خواهید رسید . این محصول حاوی دو بطری بوده که باید پس از مخلوط شدن با هم استفاده شود. اثر این شامپو بر روی مو ها کاملا طبیعی و گیاهی بوده و برای افرادی که از این شامپو رنگ استفاده می کنند مضر نخواهد بود. این شامپو در واقع با باز گردانی رنگ دانه مو باعث مشکی شدن مو های شما می شود که این رنگ کاملا طبیعی بوده و نمی توان تشخیص داد که مو های فرد رنگ شده است.

طرز استفاده

1- ابتدا موهای خود را با شامپوی قبلی خود شسته  کاملا تمیز نمایید.

2-سپس 10 قطره از هر شامپو را در یک ظرف پلاستیکی مخلوط نمایید.

3- سپس آن را به موهای خود زده و 5 تا 15 دقیقه ماساژ دهید.

4- هر چقدر این شامپو بیشتر روی سر بماند اثر آن بیشتر خواهد شد.

فواید شامپو موی سوبارو subaru

1- رفع سفیدی مو بصورت طبیعی

2-پر پشت کردن مو

3- جلو گیری از موخوره و شوره سر

4- ضد حساسیت

5-نداشتن عوارض

ترکیبات شامپو موی سوبارو subaru

شامپو رنگ سوبارو دارای ترکیبات کاملا گیاهی از جمله :آووکادو, سلینوم سولفاید , عصاره های ریشه درخت چان که رنگ موجود در این شامپو از ریشه همین درخت چان می باشد . ریشه درخت جنسینگ ,روغن آرگان و مازو, صدر و … بوده که هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت چرا که از هیچ ماده شیمیایی برای تهیه شامپو استفاده نشده است .

تشخیص اصل بودن

این محصول مدل های غیر اصل بسیاری در کشور دارد . در هنگام خرید باید به کلمه dexe روی بسته بندی توجه کرد لوگوی subaruدر محصول اصل به صورت برجسته چاپ شده است. محصول اصلی این شامپو علاوه بر اینکه ضرری ندارد مفید نیز هست و سن خاصی هم نمی خواهد.

شامپو سوبارو اصل

شامپو سوبارو اصل

مقدار زمان اثر این محصول

مقدار زمان این محصول بسته به عواملی می باشد .

  1. چقدر مو های خود را می شویید؟ اگر شما بیشتر از 3 بار در هفته مو های خود را بشویید امکان دارد زود اثر این محصول از بین برود ولی اگر کمتر از این مقدار باشد اثر این محصول می تواند از 1 تا 2 ماه هم باقی بماند.
  2. مدت زمان و مقدار استفاده از شامپو برای شما چقدر است؟اگر مقدار مناسبی از شامپو را استفاده کنید و در هر بار استفاده 15 دقیقه روی مو ها بماند این محصول می تواند تا بیشتر از 1ماه تا چند ماه رنگ خود را حفظ کند.
  • رفع سفیدی مو
  • کاملا طبیعی
  • بدون عوارض
  • مفید برای مو
  • رفع شوره
  • استفاده از اساره ریشه چان
  • حاوی جنسینگ و روغن ارگانو….
  • جلوگیری از مو خوره
  • ضد حساسیت
  • استفاده راحت و سریع
  • رنگ موی طبیعی
  • بازگردانی رنگ دانه مو
  • کاملا اصل
  • مناسب آقایان و خانم ها

این محصول ساخت کشور انگلستان میباشد.

شامپو رنگ مو سوبارو Subaru Black Hair Shampoo

همانطور که عنوان کردیم برای رفع سفیدی موهای سر یکی از بهترین روش‌ها استفاده از شامپوهای رنگ مو اصلی است که با استفاده از آنها در حین استحمام شما می‌توانید با کمترین هزینه و در مدت زمان کمی به نتیجه دلخواه‌ خود دست یابید. شرکت معتبر سوبارو Subaru یکی از بهترین تولیدکننده‌های شامپو رنگ مو در بازار است که از کیفیت بالایی برخوردار است و در تولید شامپوهای خود از ترکیبات کاملاً طبیعی و ارگانیک استفاده می‌کند. شامپو دائمی رفع سفیدی مو سوبارو حاوی عصاره گیاهانی همچون گانودرما، جینسینگ، درخت چهل سکه و گلپر می‌باشد که نه تنها به موهای شما آسیب وارد نمی‌کند بلکه موجب تقویت ریشه موهای سر شما خواهد شد.

شامپو رنگ مو مشکی سوبارو با داشتن ترکیباتی کاملاً طبیعی و گیاهی تنها در عرض ۵ الی ۱۰ دقیقه موهای شما را تیره کرده و تا مدت زیادی ماندگار می‌ماند. دارای دو عدد شامپو ۲۰۰ میلی لیتری به همراه دستکش است که هم برای خانم و هم آقایان قابل استفاده است. شامپو رنگ مو مشکی Subaru در ترکیبات خود مواد شیمیایی مضر بوده و کمترین میزان حساسیت و قرمزی پوست بعد از استفاده از آن مشاهده شده است.

اگر موهای بلندی داشته باشید، بایستی مقدار زیادی رنگ مو خریداری کرده و استفاده نمایید ولی با مقداری کمی از شامپو رنگ مو مشکی سوبارو می‌توانید به نتیجه‌ای شگفت‌انگیز دست پیدا کنید. لذا در صورتی که تا کنون از رنگ کردن‌های وقت گیر و خسته کننده برای موهای خود استفاده کردید، آف‌خرید به شما عزیزان پیشنهاد حداقل یکبار استفاده از این محصول فوق‌العاده با کیفیت را می‌دهد تا تاثیرات عالی آن را مشاهده کنید.

شامپو سوبارو اصل

شامپو سوبارو اصل

نحوه استفاده صحیح از شامپو رنگ مو مشکی سوبارو دو قلو

اگر قبلاُ از شامپو رنگ مو مشکی سوبارو استفاده کرده‌اید با همان روش می‌توانید موهای خود را به رنگ طبیعی و مشکی بازگردانید. هر چند که روی بسته بندی شامپو رنگ مو سوبارو نحوه‌ی استفاده از آن درج شده است ولی در اینجا به مرور روش استفاده از شامپو سوبارو می‌پردازیم. ابتدا برای اینکه چربی‌های روی موی سر شما حذف شوند و نتیجه بهتری بگیرید حتما قبل از استفاده از شامپو رنگ مو مشکی Subaru موهای خود را با یک شامپوی معمولی شسته و تمیز نمایید.

سپس به مقدار مساوی و کافی از هر دو شامپوی موجود در بسته کامل شامپو سوبارو دو قلو داخل ظرفی ریخته و مخلوطی یکدست از آنها تهیه کنید. این ترکیب را به موهای خود بمالید تا مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه تمام نواحی موهای سر خود را ماساژ دهید تا شامپو روی موها کامل و یکنواخت جذب شود. این عمل را بطور مرتب و در صورت نیاز تکرار نمایید تا موهایتان رنگی درخشان و یکنواخت داشته باشد. آف‌خرید به شما پیشنهاد می‌کند در طول یک ماه حداقل یکبار و حداکثر دو بار از شامپو رنگ مو سوبارو Subaru Black Hair Shampoo استفاده کنید تا موهایتان حالتی درخشان با رنگی جذاب و زیبا داشته باشد. البته برای رعایت نکات بهداشتی حتما از دستکش‌های یکبار مصرف همراه آن استفاده نمایید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *