دسته‌بندی نشده

صابون تریاک کلاژن طلا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

صابون تریاک کلاژن طلا

با سلام و درودی دوباره. به دیتا میکاپ خوش امدید. امروزه اگر قصد خرید یک شوینده برای پوست خود را داشته باشید با گزینه های بسیار متنوعی رو به رو خواهید شد که هر کدام از بند های متنوع و معتبر و در انواع متنوع یاز جمله ژل ها صابون ها و فوم های شست شو در بازار ها یافت می شود. ان چه باید مورد دقت و توجه قرار گیرد ان است که متناسب با نوع پوست خود و نواقص ان محصولی انتخاب کرده که سلامت پوست شما را به خطر نیندازد.

Soap Negen Taryak Gold Collagen

  • ضد چین و‌چروک
  • ضد جوش و لک و کک
  • پاکسازی عمقی پوست
  • مرطوب کننده و ابرسانی عالی
  • شاداب کننده
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • سرشار از کلاژن
  • ساخت کشور تایلند

سایر ویژگی ها صابون تریاک اصل:

صابون تریاک کلاژن یکی از تاثیرگذارترین صابون های موجود در بازار است. بعد از یک ماه استفاده از این صابون نتایج شگفت انگیز این صابون را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این صابون باعث بهبود جای جوش در صورت خواهید شد . همچنین مانع از بوجود آمدن جوش در صورت می شود از این رو برای کسانی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است. و جوش های سرسیاه موجود بر روی پوست را نیز از بین می برد.

صابوت تریاک تابلندی این صابون باعث روشن و شفاف شدن پوست صورت می شود و باعث می شود رنگ پوست تقریبا دو درجه روشن تر شود. این صابون علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا مرطوب کننده و آبرسان است و باعث می شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید. می توانید بعد از استفاده از صابون تریاک با کلاژن طلا از کرم های آبرسان نیز استفاده کنید.

صابون تریاک کلاژن طلا چه خاصیتی دارد؟

هنگام خرید آرایش پاک کن خوب باید به ویژگی های ان دقت کنیم که متناسب با پوست خود خرید کنیم، تا تاثیر مثبتی بر روی پوست ما داشته باشد. که ما در اینجا مهم ترین ویژگی های صابون تریاک کلاژن طلا را بیان می کنیم:

  • حاوی کلاژن طلا و تریاک
  • کاملا طبیعی و ارگانیک
  • جلوگیری از پیری زود رس پوست و ایجاد چین و چروک
  • مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست های چرب
  • از بین بردن جای جوش و جوش های سر سیاه
  • از بین بردن و کم رنگ کردن لک های صورت
  • حاوی کلاژن برای بهبود خاصیت کشسانی پوست
  • پاکسازی عمیق پوست صورت از انواع آلودگی ها
  • مرطوب کننده و ابرسان پوست که باعث نرم و لطیف شدن پوست صورت می شود

خواص صابون تریاک کلاژن طلا

صابون تریاک کلاژن طلا به عنوان یک صابون قدرتمند معرفی می شود. این صابون از اثر گذاری بالا برخوردار است و به لایه عمیق پوست نفوذ می کند. اگر چه درباره تریاک افکار منفی وجود دارد اما واقعیت امر این است که خود این ماده منحوس تاثیرات دارویی و درمانی به سزایی دارد. از گیاه تریاک از دیرباز تا کنون برای مقاصد درمانی و دارویی زیادی استفاده می شده است. صابون تریاک عوارضی به دنبال ندارد. این مسئله برای پوست های حساس اهمیت به مراتب بیشتری دارد. استفاده از صابون تریاک کلاژن طلا به عنوان یک روش دارویی و درمانی برای پوست صورت به حساب می آید.

صابون تریاک اورجینال خواص زیادی برای پوست صورت به همراه دارد اما متاسفانه در حال حاضر نمونه محصولات فیک و تقلبی نیز وارد بازار شده اند و همین موضوع کار تشخیص محصول واقعی را سخت می کند.

از بین بردن لکه بارداری

 خانم های باردار حساس ترین گروه هستند که در بیشتر موارد از مصرف محصولات مختلف منع می شوند. خوشبختانه صابون تریاک کلاژن طلا برای خانم های باردار نیز هیچ گونه ضرری ندارد. لکه های پوستی در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی اتفاق می افتد و از موارد آزار دهنده است. این لکه ها را می توان به کمک صابون تریاک کلاژن طلا از بین برد.

روشن کردن و شفاف سازی پوست

 مهم ترین خاصیت صابون تریاک مربوط به روشن کردن و شفاف سازی پوست است. با این صابون می توان پوست صورت را به اندازه 2 درجه روشن کرد. این قابلیت باعث شده تا بسیاری از خانم های جوان بتوانند تجربه‌ی پوست تمیز و روشن را با صابون تریاک داشته باشند.

لطافت پوست

لطافت و نرمی از دیگر خواص مهم صابون تریاک کلاژن طلا می باشد. شما بعد از هر بار استفاده از این صابون می توانید نرمی و لطافت ایجاد شده برای پوست را لمس کنید. بسیاری از خانم ها برای از بین بردن لک صورت، رفع تیرگی پوست، پاکسازی و لطافت پوست هزینه بالایی اختصاص می دهند. این در حالی است که با خرید صابون تریاک کلاژن طلا می توان از تمام این ویژگی ها و خواص بهره مند شد. این صابون با قیمت مناسب عرضه می گردد و روشی مقرون  به صرفه برای درمان مشکلات پوستی به حساب می آید.

خواص جوان کنندگی و ضد پیری برای پوست

 صابون تریاک خواص جوان کنندگی برای پوست نیز دارد. با این صابون می توان چین و شکن های به وجود آمده در سطح پوست را حذف کرد. این محصول از پیری پوست جلوگیری به عمل می آورد. برای مشاهده خواص جوان کننده صابون باید مصرف آن را به مدت یک ماه کامل ادامه داد. پیشگیری از پیری پوست مربوط به نقش محافظتی صابون می شود. این صابون با نقش محافظتی روند کلاژن سازی پوست را بهبود می بخشد و به همین خاطر از پیری پوست جلوگیری می کند. همچنین محل اسکار و زخم را از بین می برد.

فرق صابون تریاک با کلاژن طلا

صابون تریاک در دو نوع تک رنگ و دو رنگ تولید شده است که نوع دو رنگ آن را اصطلاحاً صابون تریاک کلاژن طلا می‌نامند. یکی از برترین برند های تولید کننده انواع صابون تریاک را می توان صابون تریاک نگین بلوچستان دانست. این محصول با اثر بخشی بسیار مناسب در خصوص رفع تیرگی پوست را پاکسازی عمقی همچنین از بین بردن جوش و جای جوش توانسته است در مدت زمان کمی از عرضه فروش بسیار بالایی را تجربه کند.

از مهم‌ترین اصول بازاریابی بازاریابی دهان به دهان است و این موضوع برای محصولاتی اتفاق می‌افتد که اثربخشی آنها شگفت‌انگیز باشد و کسانی که از این محصول استفاده کردند آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می‌کنند.

در خصوص صابون تریاک و کلاژن طلا هیچ گونه تبلیغات صورت نگرفته است و محبوبیت این محصول تنها به دلیل کیفیت بسیار بالای آن است که همواره افراد سعی می‌کنند آن را به همدیگر معرفی کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *