دسته‌بندی نشده

کرم نیاسین آمید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

کرم نیاسین آمید

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. کرم نیاسین آمید عنوانی است که در ادامه به بحث و بررسی ان خواهیم پرداخت.نیاسین امید پر از خواص مفید برای از بین بردن نواقص پوستی است. که از جمله مهم ترین ان ها  می توان به خاصیت ضد جوش و ضد لک ان اشاره کرد که به راحتی در صورت استفاده مداوم هر نوع التهاب پوستی را تسکین می بخشید و سلامت را به پوست ارزشمند شما باز میگرداند.

کرم مرطوب کننده نیاسین آمید ونزن

Venzen Hyaluronic Moisturizing Cream

 

تغذیه رسان عالی برای انواع پوست

روشن کننده پوست

جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک

رطوبت رسان قوی

جذب سریع با اثربخشی فوق العاده عالی

دارای ویتامین های B6 و E

حاوی بتائین و آلانتوئین

حاوی مولکول های فعال به جهت تقویت پوست

کرم مرطوب کننده نیاسین آمید ونزن

با افزایش سن کلاژن سازی، بازسازی و لایه برداری هر ماه پوست به مرور کمتر می شود و به دنبال آن شاهد پیری و چین و چروک های زیادی در اطراف چشم هستیم که نشان از پا گذاشتن به سن و سال می باشد و این موضوع بسیاری را نگران می کند. برخی برای حفظ زیبایی خود دست به عمل های جراحی خطرناک با هزینه های گزاف میزنند که در نهایت آن چیزی که می خواهند نمی شود که دقیقا پول خود را هدر داده اند.

مصرف زیاد مایعات و هیدراته نگه داشتن پوست می تواند درکنترل روند پیری و درمان آن نیز موثر باشد. کرم ونزن یکی از کرم های دور چشم مخصوص قبل از خواب می باشد که با استفاده آن علاوه بر تامین کلاژن و هیدراته شدن در طول شب می توانید پوست را آبرسانی و شاهد تغییرات اساسی چهره خود در مدت زمان کوتاه باشید.

کرم نیاسین آمید

ویژگی های اصلی کرم ونزن عبارتند از:

هیدراته کردن: با آبرسانی ویژه توسط نیاسینامید و هیالورونیک اسید شاهد کاهش چین و چروک، شادابی و جوانسازی پوست خواهید بود.

نرم شدن پوست: بافت خاص این کرم به گونه ای است که به راحتی به پوست نفود می کند و موجب نرم و لطیف شدن آن می شود.

تنظیم چربی پوست: فعال ترین ترکیبات منحصر به فرد در این کرم موجب. شده تا علاوه بر سازگاری با انواع پوست چربی و رطوبت پوست را متعادل کند و از زدن جوش یا خشکی بیش از حد جلوگیری کند.

روش صحیح استفاده:

قبل از هر چیز بهتر است صورت و دور چشم ها را به خوبی بشویید و هر آرایشی و آلودگی روی پوست را پاک کنید تا به راحتی کرم ونزن جذب پوست شود و مواد مغذی به پوست تزریق شود. تمیزی پوست قبل از استفاده هر محصول زیبایی می تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

 

 

معرفی و بررسی تخصصی کرم مرطوب کننده نیاسین آمید ونزن

کرم نیاسین امید ونزن دارای سه ویژگی قدرتمند مرطوب کننده، نرم کننده و تنظیم کننده چربی دارد. این محصول به علت داشتن نیاسین آمید و هیالرونیک اسید قابلیت تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوست شما را دارد همچنین به علت وجود مواد تقویت کننده و مغذی مثل ویتامین E بافت پوست شما را به طور فوق العاده ای نرم و لطیف می کند. همچنین ترکیبات فعال موجود در این کرم میزان ترشح چربی پوست شما را کنترل می کند و موجب می شود چربی اضافه توسط سطح پوست شما ترشح نشود که این امر باعث کاهش جوش سز سیاه و کاهش آلودگی موجود در منافذ پوست می شود.

قدرت مرطوب کنندگی و آبرسانی این کرم موجب جوانسازی و روشن شدن پوست شما به طور طبیعی است که به علت ترکیبات فعال نیاسین آمید و ویتامین B6 موجود در ترکیبات این محصول است. حقایق علمی نشان می دهد نیاسین آمید علاوه بر کنترل چربی خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد که در کنار هیالرونیک اسید می تواند نیاز رطوبت و هیدراسیون پوست شمارا به طور کامل رفع کند.

 

کرم نیاسین آمید

نکته: قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا 24 ساعت از محصول استفاده کنید

نیاسین آمید چیست؟

نیاسین آمید (نیاسینامید) یا ویتامین ب۳ یا نیکوتین آمید یک ویتامین محلول در آب و به شکل پودر سفید‌رنگ. و بی بو است که طعمی شور و گاه تلخ دارد. این ویتامین به طور طبیعی در گوشت قرمز،‌ ماهی، گندم و به مقدار کم‌تر در سبزیجات یافت می‌شود.

نیاسینامید (نیاسین آمید) یکی از ترکیبات مفید و موثر در محصولات مراقبت از پوست. است که در کنار رتینول و ویتامین سی مورد توجه قرار گرفته است. نیاسین آمید به دلیل تاثیر در درمان بسیاری از مشکلات پوستی، خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی و قابل تحمل بودن برای انواع پوست سرانجام. توجهی که شایسته آن بود، به دست آورده و هم‌اکنون در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید مقاله‌های ما در اسکین مگ همه براساس تحقیقات منتشر شده در منابع معتبر. بوده و در این مقاله نیز قصد داریم نتایج جدیدترین مطالعات درباره. فواید نیاسین آمید برای پوست را با شما به اشتراک بگذاریم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر تجربه استفاده از نیاسین آمید یا ویتامین B3 را دارید، آن را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فواید نیاسینامید برای پوست یا چرا باید از نیاسینامید موضعی استفاده کنیم؟

نیاسین آمید روی پوست فعال است و هنگامی که به صورت موضعی روی پوست قرار می‌گیرد با ترکیب با مواد طبیعی روی پوست سبب کاهش سایز منافذ،‌ کاهش تعداد منافذ بزرگ، کاهش لک و تیرگی‌ پوست، یکنواخت کردن رنگ پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین فواید نیاسینامید تقویت و بهبود عملکرد سد دفاعی پوست است هم‌چنین نیاسین آمید قادر است علایم آسیب‌‌های قبلی پوستی به خصوص آسیب آفتاب به پوست را کاهش دهد

کرم نیاسین آمید

خاصیت روشن‌کنندگی نیاسین آمید و کاهش لک و تیرگی پوست

هایپرپیگمنتیشن یا لک‌های قهوه‌ای پوست یکی از مشکلات پوستی بسیار مقاوم به درمان است. از بین بردن لک‌های پوستی تنها با محصولات موضعی بسیار دشوار است اما اگر قصد دارید با استفاده از محصولات موضعی تا حدی. تیرگی‌های پوست را درمان کنید نیاسین آمید یکی از ترکیباتی است که کمک زیادی خواهد کرد. مطالعات نشان می‌دهد استفاده روزانه از ۲-۵ درصد نیاسین آمید به مدت ۸ هفته می‌تواند به طور. قابل توجهی سبب کاهش لک و روشن شدن تیرگی‌های. پوست شود و زمانی که نیاسین آمید همراه با acetyl glucosamine استفاده شود نتیجه درمان بهتر هم خواهد بود.

 

خاصیت ضدمیکروبی و ضدآکنه نیاسین آمید

با وجود آن که نیاسینامید ترکیبی نیست که به عنوان خط اول درمان آکنه توسط پزشکان نسخه شود. اما اگر آکنه مشکل پوستی شماست نیاسین آمید ترکیبی است که ارزش امتحان کردن دارد. تنظیم و کنترل ترشح سبوم و خاصیت ضدالتهابی نیاسین آمید می‌تواند سبب کنترل آکنه شود. یک مطالعه ۸ هفته‌ای با نیاسین آمید ۴٪ علایم بهبودی را در  ۸۲٪ افراد نشان داد و نکته جالب این که. نتایج درمان حتی از ژل کلیندامایسین ۱٪ که اغلب برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرد بهتر بود

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *