دسته‌بندی نشده

کرم حسن ترک

http://datamakup.ir/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

.کرم حسن ترک

با سلام و درود به همه شما دوستان عزیز. به دیتا میکاپ خوش امدید. امروزه محصولات متنوع و فراوانی با خاصیت های ضد لک و از بین بردن انواع لک و کک و مک ها در بازار ها موجود می باشد که گزینه اول و اقتصادی هر شخصی است برای از بین بردن لکه ها. لکه ها ممکن است به دلایل متعددی ظاهر شوند که از جمله ان ها برخورد نور مستقیم خورشید به پوست. جای جوش ، کک و مک ها و با بر اثر بیماری های خاص و بارداری و … . در ادامه به بررسی این محصول که یکی از قوی ترین ضد لک های موجود در بازار می باشد می پردازیم.


کرم حسن ترک اصل به همراه صابون

کرم حسن ترک با صابون حسن ترک یکی از بهترین و معروف ترین کرم هایی است که مختص از بین بردن انواع لک های. صورت و تیرگی ها و جوش ها و همچنین جای جوش ها استفاده. میشود و تاثیرگذاری آن را بسیاری از خانم ها تایید کرده اند. این کرم نیز مانند دیگر کرم هایی مثل فائزه دارای نمون های تقلبی زیادی است، اگر تمایل به تهیه و استفاده. از آن دارید پیشنهاد میکنیم کرم اصل را تهیه و استفاده کنید.

حسن ترک که نام آن از یکی از فیلم های معروف ترکیه ای برگرفته شده است در واقع یک کرم معجزه گر بوده و پوست را در مدت کوتاهی روشن، شفاف، بدون جوش و تیرگی میکند. این کرم دارای دو نوع تیوپ و کاسه است که در تهران تخفیف ما نمونه کاسه ای که طرفداران بیشتری دارد را عرضه کرده ایم. بیشترین طرفداران این محصول خانم ها هستند، اما برخی آقایانی هم که به پوست و ظاهر خود اهمیت میدهند از آن استفاده میکنند. مدت زمان تاثیرگذاری آن بر روی پوست آقایان به دلیل مقاومت بیشتر پوست آنها کمی طولانی تر می باشد. مثلا اگر در خانم ها حدود 5 تا 7 روز پس از شروع به استفاده آثار آن مشخص میشود در آقایان بین 10 تا 15 روز ممکن است زمان نیاز باشد.

این محصول در یک پک کامل ( کرم و صابون ) است و برای استفاده و تاثیرگذاری بهتر باید هردوی آنها همزمان استفاده گردد. در واقع از صابون برای شستن صورت بعد از چند ساعت که از استفاده ی کرم میگذرد استفاده میشود و همچنین این کرم را باید در شب استفاده کرد. در روز نیازی به استفاده از آن نبوده و باید از مرطوب کننده های مناسب و یا ضد آفتاب در طول روز استفاده کنید.

کرم حسن ترک را چگونه استفاده کنیم؟

همان اندازه که اصل بودن کرم برای پوست مهم است، طرز استفاده صحیح از آن هم مهم می باشد و باید به طور صحیح از آن استفاده کرد. اول به این نکته توجه کنید که اگر قبلا از کرم دیگری. در این رابطه استفاده میکرده اید و حال میخواهید این کرم را تست یا جایگزین آن کنید پیشنهاد میشود کرم قبلی را به طور کامل کنار گذاشته. و حدود 21 تا 30 روز منتظر بمانید تا تاثیرات کرم قبلی به طور کامل از بین برود. حال برای استفاده از حسن ترک میتوانید اماده شوید.

این کرم را معمولا شب و قبل از خواب استفاده میکنند و قبل از آن باید صورت خود را کامل شسته و خشک کنید، سپس کمی از کرم را با نوک انگشت ها از روی آن جدا کرده و بر روی پوست صورت مالش دهید. همچنین صبح بعد از بیدار شدن با صابون همراه آن باید صورت را بشویید. با اینک روی قوطی کرم درج شده است که این کرم ضد آفتاب هم می باشد اما ما پیشنهاد نمیکنیم در روز استفاده شود.

 

اگر پس از چندبار استفاده پوست شما کمی خشک یا قرمز شد معمولا به دلیل استفاده بیش از حد از صابون ممکن است چنین عملی روی دهد، در نتیجه باید مصرف صابون آن را کاهش دهید. البته این خشکی در پوست های خیلی نازک یا خشک به ندرت مشاهده میشود و به همین دلیل است که این گروه از افراد کرم را بدون صابون استفاده میکنند و برای شستن آن از صابون های معمولی استفاده میکنند.

نکته: اگر پوست شما خیلی مقاوم است و پس از گذشت چند روز هیچ تاثیری برروی پوست شما نداشته است میتوانید مصرف آن را کمی بیشتر کنید. همچنین اگر پوست. شما خیلی نازک و حساس است میتوانید به جای استفاده هرشب مصرف آن را هردو شب یک بار یا هرچندشب یک بار انجام دهید.

چطور اصل بودن کرم حسن ترک را تشخیص دهیم؟

روش تشخیص اصل بودن کرم: اگر بر روی قوطی( جعبه ) کرم اصلی نگاه کنید عکس یک میوه آناناس در پایین سمت چپ مشاهده میکنید، در کرم های اصلی نیز عکس این میوه وجود دارد و کاملا مشخص است. کرم های تقلبی این عکسرا ندارند و عکس آناناس روی جعبه نیست. همچنین از دیگه ویژگی های اصل بودن کرم حسن ترک این است که پلمپ پلاستیکی که دور قوطی. کرم است مانند تصاویر بالا عکس و مشخصات کرم بر روی آن درج شده است. اما در کرم های تقلبی یک پلمپ کاملا شفاف و بدون هیچ نوشته ای قوطی کرم را پوشانده است.

روش تشخیص اصل بودن صابون: جعبه صابون مانند کرم دارای یک عکس آناناس است که در صابون اصلی مثل جعبه کرم کاملا آشکار است. یکی دیگر از مشخصه های صابون اصلی سفید بودن رنگ صابون است، در حالی که صابون تقلبی به رنگ زرد است و همچنین اندازه آن بسیار کوچکتر از صابون موجود در تصاویر است. در نتیجه به راحتی میتوان صابون اصلی از فیک را تشخیص داد.

کرم حوسن ترک دارای 3 مدل تیوپی، کاسه ای و قوطی است که بیشترین مصرف کنندگان مدل کاسه ای را تهیه میکنند. نمونه کاسه ای از قدیمی ترین طرح های آن است که طرفداران زیادی دارد و عکس های آن را مشاهده میکنید. اما نمونه قوطی با اینکه جدیدا عرضه شده است اما هب دلیل نداشتن پلمپ بر روی قوطی آن چندان پیشنهاد نمیشود. و همچنین تشخیص اصل بودن آن به مراتب دشوارتر از نمونه کاسه ای است.  همچنین نمونه تیوپی آن که در سالهای قبل عرضه شده بود به دلیل اینکه حجم کرم درون قوطی کم بود تقریبا از دور تولید خارج گردیده است.

حسن ترک که نام آن از یکی از فیلم های معروف ترکیه ای برگرفته شده است در واقع یک کرم. معجزه گر بوده و پوست را در مدت کوتاهی روشن، شفاف، بدون جوش و تیرگی میکند. این کرم دارای دو نوع تیوپ و کاسه است که در تهران تخفیف ما نمونه کاسه ای که طرفداران بیشتری دارد را عرضه کرده ایم. بیشترین طرفداران این محصول خانم ها هستند، اما برخی آقایانی هم که به پوست و ظاهر خود اهمیت میدهند از آن استفاده میکنند. مدت زمان تاثیرگذاری آن بر روی پوست آقایان به دلیل مقاومت بیشتر پوست آنها کمی طولانی تر می باشد. مثلا اگر در خانم ها حدود 5 تا 7 روز پس از شروع به استفاده آثار آن مشخص میشود در آقایان بین 10 تا 15 روز ممکن است زمان نیاز باشد.

این محصول در یک پک کامل ( کرم و صابون ) است و برای استفاده و تاثیرگذاری بهتر باید هردوی آنها همزمان استفاده گردد. در واقع از صابون برای شستن صورت بعد از چند ساعت که از. استفاده ی کرم میگذرد استفاده میشود و همچنین این کرم را باید در شب استفاده کرد. در روز نیازی به استفاده از آن نبوده و باید از مرطوب کننده های مناسب و یا ضد آفتاب در طول روز استفاده کنید.
کرم حسن ترک را چگونه استفاده کنیم؟
همان اندازه که اصل بودن کرم برای پوست مهم است، طرز استفاده صحیح از آن هم مهم می باشد و باید به طور صحیح از آن استفاده کرد. اول به این نکته توجه کنید که اگر قبلا از کرم دیگری در این رابطه. استفاده میکرده اید و حال میخواهید این کرم را تست یا جایگزین آن کنید پیشنهاد میشود کرم قبلی را به طور کامل کنار گذاشته و. حدود 21 تا 30 روز منتظر بمانید تا تاثیرات کرم قبلی به طور کامل از بین برود. حال برای استفاده از حسن ترک میتوانید اماده شوید. این کرم را معمولا شب و قبل از خواب استفاده میکنند و قبل از آن باید صورت. خود را کامل شسته و خشک کنید، سپس کمی از کرم را با نوک انگشت ها از روی آن جدا کرده و بر روی پوست صورت مالش دهید. همچنین صبح بعد از بیدار شدن با صابون همراه آن باید صورت را بشویید. با اینک روی قوطی کرم درج شده است که این کرم ضد آفتاب هم می باشد اما ما پیشنهاد نمیکنیم در روز استفاده شود.

مشخصات ، قیمت و خرید کرم حسن ترک Husn Turk سفید کننده و روشن کننده ۴۰ گرمی

Husn Turk Whitening Cream 40g

کرم حسن ترک با عصاره آناناس

مناسب برای انواع پوست

ضد لک به وسیله هیدروسنتزین

روشن کننده پوست

  • ضد کک و مک
  • ضدجوش
  • سفید کننده
  • لایه بردار
  • آبرسان
  • برطرف کننده چین و چروک
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *