دسته‌بندی نشده

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

با سلام و درود خدمت همه دوستدران و همراهان سایت دیتا میکاپ. ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل Sivilce karsiti با حجم 200 میلی لیتر و ساخت کشور آمریکا، یک شوینده و پاک کننده عمیق پوست است. این ژل شستشو تمامی آلودگی ها و ناخالصی های پوست را تمیز کرده و منافذ آن را پاکسازی می کند.  در ادامه با ما همراه باشید تا بطور مفصل به بررسی این محصول بی نظیر بپردازیم.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

برند نوتروژینا Neutrogena

نوتروژینا یک برند آمریکایی و تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و زیبایی می باشد. امانوئل استولاروف در سال 1930 ایده‌ی اولیه‌ تاسیس این شرکت را داد و فعالیت خود را آغاز کرد. او در دهه‌ی 1940 شروع به تولید و عرضه‌ی لوازم آرایشی برای بازار های کوچک نمود. در سال 1962 به طور رسمی شرکت را با نام نوتروژنا ثبت کرد. این برند، با پیوستن به کمپانی جانسون اند جانسون اعتبار زیادی در بازار جهانی کسب کرد. برند نوتروژینا محصولاتی متنوع و با کیفیت از جمله انواع آبرسان، مرطوب کننده، ماسک ها و پاک‌کننده ‌های آرایش و … تولید می کند. محصولات این برند میزان رضایت بالایی در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان دارند.

نقد و بررسی اجمالی

این شما و این پرفروش ترین محصول فروشگاه هومهر! ژل شستشوی صورت ضد جوش نوتروژینا بی شک محبوب ترین شوینده برای پوست های چرب و مستعد آکنه در بازار محصولات مراقبت پوستی است و ما در ادامه ویژگی ها، قیمت و مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد. یکی از بزرگترین و شایع ترین مشکلات پوستی، جوش و آکنه های صورت هستند که پوست های چرب بیش از هر نوع پوست دیگری با این معضل رو به رو می شوند، اما خوشبختانه این ژل شوینده می تواند به بهترین شکل به پوست های چرب کمک کند و آنها را بدون ذره ای حساسیت پاکسازی نماید تا از آکنه های آزار دهنده در امان بمانند و بافتی پاک و شفاف داشته باشند.

شخصات ژل شوینده ضد جوش نیتروژینا

تمیز کننده عمیق ناخالصی ها، آلودگیها و چربی های اضافه پوست
درمان جوش و آکنه‌ها و جلوگیری از بروز مجدد آن ها
حاوی سالسیلیک اسید و لایه برداری ملایم پوست
حذف سلول های مرده پوست و باکتری‌های مولد جوش
تنظیم کننده میزان ترشح چربی پوست
کوچک کننده منافذ باز و یکدست کننده پوست
بدون ایجاد احساس خشکی و کشیدگی روی پوست
دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهاب
درمان انواع آکنه ها و جوش‌های سرسیاه و ملتهب
شفاف کننده و شاداب کننده پوست
دارای فرمولاسیون ملایم و مناسب جهت استفاده روزانه
فاقد چربی، روغن معدنی، فتالات، سولفات و مواد صابونی
مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه
حجم: 200 میلی لیتر

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

خرید ژل شستشوی صورت نوتروژینا

همانطور که گفتیم، ژل شستشوی صورت نوتروژینا تا کنون توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگانش را در خصوص حذف جوش های صورت بدست بیاورد اما سوال اینجاست که این ژل شست و شو چگونه به از بین رفتن و کاهش جوش های صورت کمک می کند؟ همانطور که می دانید، چربی بیش از اندازه پوست یکی از دلایل اصلی ایجاد جوش های پوستی است. این محصول قدرتمند، با فرمولاسیون پاک کننده ویژه ی خود چربی ها و آلودگی های اضافی را از عمیق ترین منافذ پوست صورت شما  پاک کرده و برآمدگی جوش ها را کاهش می دهد.

ویژگی های ژل شستشوی ضد جوش نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا ضد آکنه به واسطه داشتن خواص ضد باکتریایی، پوست صورت شما را از تجمع چربی ها و سلول های مرده عمیقا پاک می کند و با کاهش ترشح چربی از ایجاد جوش های سرسیاه و سرسفید پیشگیری می کند. فرمولاسیون ویژه این محصول، باعث تنظیم ph پوست و نرم و مرطوب شدن آن نیز می شود. برند سازنده این ژل را به کمک متخصصین پوستی طراحی کرده است و سبک ترین فرمولاسیون ممکن را برای آن انتخاب نموده است، همین مورد نیز سبب شده است تا پوست های حساس نیز بتوانند از ان بهره بگیرند، بدون اینکه اندکی نگرانی درباره اذیت شدن پوست خود داشته باشند.

مواد موثر

در فرمولاسیون ژل شوینده ضدجوش نیتروژینا مدل Sivilce karsiti از سالسیلیک استفاده شده است. سالسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی اسید است که با لایه برداری پوست، آن را یکدست می کند. این ماده همچنین یک ضدجوش موثر و قدرتمند بوده و علاوه بر درمان جوش‌ها، از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند.

حاوی سالیسلیک اسید!

سالیسلیک اسید یکی از اصلی ترین ترکیبات سازنده ژل شستشوی ضد جوش نوتروژینا می باشد که خود به تنهایی به عنوان یک اسید لایه بردار ملایم ضد آکنه شناخته می شود، این اسید با استفاده مکرر، باعث کاهش واضح آکنه های صورت شده و به مروز زمان نواقص پوستی را محو می کند. به این صورت که موجب پوسته ریزی لایه خارجی پوست شده و باکتری ها و سلول های مرده را از روی سطح آن پاک می کند. البته باید بدانید میزان سالیسلیک اسید به کار رفته در این محصول استاندارد است و خوشبختانه موجب تحریک پوست نمی شود، دقیقا به همین پوست های حساس نباید نگرانی از بابت استفاده از این محصول داشته باشند.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

روش مصرف ژل شستشوی ضد جوش نوتروژینا

ژل را روزی دوبار بر روی صورت تمیز و مرطوب خود بمالید، به آرامی ماساژ داده و سپس کاملا آبکشی نمایید. این محصول بیشترین خاصیت را برای پوست های چرب و مستعد آکنه دارد. پس از هر مصرف، درب محصول را کاملا بسته و انرا دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس اطفال نگهداری کنید. این محصول را در روتین پوستی خود به عنوان یک شوینده قبل از استفاده از آبرسان قرار دهید.

سوالات متداول

این ژل برای چه پوست هایی مناسب است؟ همانطور که از نام این شوینده مشخص است، برای اشخاصی مناسب است که دارای پوست چرب و جوشدار هستند و می خواهند از یک شوینده حرفه ای، کاربردی و نتیجه بخش برای درمان جوش های صورت خود استفاده نمایند. بدین صورت پیشنهاد می کنیم اگر جز این گروه هستید، این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

آیا ممکن است باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست شود؟ خیر! ترکیبات این ژل حاوی هیچ ماده حساسیت زایی نیست که باعث حساس شدن، نازکی یا ایجاد قرمزی بر روی پوست شوند. حتی سالیسیلیک اسید موجود در آن نیز به حدی نیست که باعث نازک شدن پوست شود. پس اگر پوست خیلی حساسی ندارید، با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

آیا می توانم هر روز ، پوست صورت خودم را با این ژل شستشو دهم؟ بله! اگر پوست چرب یا جوشدار دارید، پیشنهاد متخصصین این است که هر روز پوست صورت خود را با این شوینده شستشو دهید. این موضوع می تواند باعث شود که پوست شما همیشه تمیز، سالم ، شفاف و شاداب بماند و کمتر به جوش های صورت دچار شود. پیشنهاد می شود، شبانه از این ژل برای شستشوی مواد آرایشی و دیگر آلودگی های روزانه استفاده نمایید.

آیا این محصول واقعا در کاهش جوش های صورت تاثیر دارد؟ بله! همانطور که در طول متن توضیح داده شد، این ژل به سادگی می تواند سبب شود تا پوست شما تمیز، شاداب و سالم بماند. تمیز ماندن منافذ اولین شرط برای جلوگیری از بروز جوش های صورت است. نکته بعدی سیستم لایه برداری این ژل است که آنهم باعث می شود کم کم جوش ها و التهابات برداشته شوند و پوست صاف و بی نقص شود.

هشدار مصرف:

در صورت تماس با چشم‌ها، آنها را با آب فراوان شستشو دهید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *