دسته‌بندی نشده

چسب جوش سر سیاه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

چسب جوش سر سیاه

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها و البته کارامد ترین ها برای از بین بردن جوش های سر سیاه سطح بینی استفاده از چسب جوش سر سیاه می باشد. با استفاده درست و مداوم از این محصول می توانید به راحتی از شر جوش های سر سیاه راحت گشته و پوست شما را از هر گونه الودگی پاک کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

ظاهر دیدید که روی پوست بینی همیشه جوش های سرسیاه و … هست و این یکی از مشکلاتی میباشد که اکثرخانم ها و اقایان دنبال راه حل آن میباشد. قطعا راه روش زیاد وجود دارد اما چیزی که به طور قطعی جوش ها را ازبین میبرد چسب بینی کاسه ای لانبنا میباشد.
چسب بینی ضد جوش سرسیاه لانبنا حاوی عصاره های گیاهی فراوان از جمله آلوئه ورا است تا علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و جوش های سر سیاه، عملیات تغذیه پوست شما را هم انجام دهد. فرمولاسیون این ضد جوش سر سیاه به صورتی طراحی شده که می‌تواند منافذ باز پوست را به حداقل برساند که به افزایش سطح رطوبت و کاهش تولید چربی های اضافه می انجامد و موجب می شود صورتی صاف و یکدست داشته باشید.


محصولی قدرتمند در زمینه درمان جوش سرسیاه است این محصول بر خلاف سایر محصولات مشابه تنها جوش سرسیاه را از بین نمی برد بلکه آنرا درمان می کند بدین صورت که هم میزان ترشح چربی را کنترل کرده و هم منافذ باز پوست را کوچک می کند. در فرمولاسیون این محصول از عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید استفاده شده که موجب تقویت بافت پوست و صاف و یکدست شدن سطح پوست می شود.

با ازبین رفتن جوش های سر سیاه و کوچک تر شدن منافذ پوستی صاف و یکدست و جذاب خواهید داشت. از این محصول بر روی بینی، پیشانی، گونه و چانه استفاده کنید.
  • حاوی عصاره آلوئه ورا، سدیم، هیالورونیک اسید، عصاره های گیاهی، ذغال فعال و..
  • کنترل کننده قدرتمند چربی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • پاک کننده عمیق منافذ پوست
  • از بین برنده موثر جوش سر سیاه
  • کوچک کننده منافذ
  • مرطوب کننده پوست
  • کاهش آکنه پوستی
  • کاهش التهاب و حساسیت
  • مرطوب کننده
  • ترمیم کننده
  • ۳۰ گرم + ۶۰ چسب

نحوه مصرف:
ابتدا پوست صورت را با ژل يا فوم مختص پوست خود بشوييد سپس صورت را كاملا خشك نماييد و مقداري از چسب را به محل مورد نظر(گونه، بيني، چونه) بزنيد و بلافاصله يك ورق از دفترچه نازك ٦٠ برگي كه داخل خود كارتن است را برداريد و روي چسب بذاريد و اجازه دهيد ۱۰ تا ۱۵ دقيقه بمونه تا جوش هاي سرسياه رو كاملا بيرون بكشه و بعد از آن چسب را بكنيد.

موارد استفاده چسب پاک کننده بینی

چسب پاک کننده بینی برای تمیز کردن آلودگی های سطحی و گاها برخی از جوش های سر سیاه روی بینی استفاده می شود. جوش ها یا به صورت غدد چربی کوچک ظاهر می شوند و یا در خارج منافذ دارند و سیاه به نظر می رسند که به آنها جوش های سرسیاه گفته می شود.

چسب پاک کننده بینی برای درمان آکنه

یک نکته مهم در استفاده از این چسب جوش سرسیاه این است که ناحیه مورد نظر نباید حاوی چربی و مواد اضافی باشد ، بنابراین اگر بعد از استحمام از آن استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید دید ، زیرا پوست کاملاً بدون آلودگی است ، بنابراین بسیار جوش های سرسیاه به راحتی از روی پوست شما پاک می شود. نکته بعدی ، که بسیار تأکید می کنم ، این است که بینی باید قبل از استفاده کاملاً مرطوب باشد ، زیرا درجه چسبندگی این وسیله فقط به رطوبت بینی بستگی دارد. پس از خشک شدن ، احساس خواهید کرد که چیزی مانند گچ روی بینی خود است ، با دقت چسب را از روی پوست خود بردارید بدون اینکه به آن آسیب برساند.

چطور از چسب پاک کننده بینی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از چسب پاک کننده بینی آسان است. برای استفاده از چسب برای تمیز کردن بینی خود ، محافظ را برداشته تا چسب در معرض دید قرار گیرد ، سپس نوار بینی را روی بینی خود قرار دهید. نوار باید به عرض بینی شما باشد و قسمتهای آن باید در چسب قرار بگیرد. چسب را به آرامی مالش دهید تا به بینی شما متصل شود. نوارهای بینی در اندازه های مختلف هستند ، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام اندازه مناسب شما است. چسب را روی نقطه مورد نظر بچسبانید و پس از 10 تا 15 دقیقه چسب را از بینی خود بردارید.

  • هر پک شامل چسب بینی ۳۰ گرمی
  • به همراه ۶۰ عدد کاغذ مخصوص
  • از بین برنده جوش سرسیاه
  • پاکسازی حرفه ای پوست بینی
  • تمیز کننده عمیق منافذ پوستی
  • از بین برنده انوع جوش سر سیاه و سر سفید
  • صاف و یکدست کننده پوست
  • قابل استفاده برروی بینی، چانه و پیشانی
  • کنترل کننده و تنظیم کننده چربی پوست

روش استفاده:
ابتدا پوست خود را کامل و بادیت به کمک‌شوینده مناسب بشویید، ترجیحا از لیف استفاده نکنید. در صورت امکان چند دقیقه بخور دهید تا منافذ پوست باز شود، سپس با کمک انگشت مقداری ار ماسک را روی پوست ناحیه مورد نظر قرار دهید و براش ماسک یا انگشت ماسک را روی پوست پخش کنید و سپس یک ورق از کاغذهای داخل بسته ماسک را روی ماسک قرار دهید و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید، سپس از گوشه کاغذ گرفته و آن را به آرامی از روی پوست بردارید. این کار را میتوانید تا دوبار در هفته تکرار کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *