دسته‌بندی نشده

پچ دور چشم بیوآکوا

پچ دور چشم بیوآکوا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پچ دور چشم بیوآکوا

با سلام و درودبه همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. پچ دور چشم بیوآکوا عنوان مصحول با کیفیت و پر کاربردی است که در این پست به بررسی بیشتر و در نهایت به معرف یان خواهیم پرداخت. پس اگر به فکر تهیه محصولی برای محافظت هر چه بیشتر از  پوست حساس دور چشم خود هستید تا پایان این پست با ما همراه باشید.

توضیحات کاربردی این محصول :

یکی از محصولات ویژه‌ای که کمک بسیاری به رطوبت رسانی نواحی اطراف چشم کرده و باعث می‌شود تا این نواحی برای کلاژن سازی تقویت شوند، پچ زیر چشم کره‌ای بیو آکوا است؛ در این مقاله قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول با کیفیت و پرفایده بپردازیم. اما قبل از آن شاید بپرسید که چرا استفاده از محصولاتی همچون پچ‌های دور چشم توسط افراد ضروری می‌باشد؟ سیاه شدن و تیره‌گی نواحی اطراف چشم و ایجاد پف و ورم در این نواحی باعث می‌شود تا چهره‌ی افراد خسته به نظر برسد و حالت شادابی چهره از بین رفته و چهره‌ی جوان و با طراوت افراد، به چهره‌ی پیر و شکسته تبدیل شود.

پچ دور چشم بیوآکوا

علل تیرگی نواحی اطراف چشم

نواحی اطراف چشم به دلایل مختلفی ممکن است سیاه شده و دچار تیرگی شوند‌.

  • از جمله دلایلی که باعث تیرگی نواحی دور چشم می‌شود، می‌توان به استراحت و خواب کم اشاره کرد؛ در واقع چنانچه افراد ساعت خواب خود را به درستی تنظیم نکنند و مدت زمان کوتاهی را برای خواب خود در نظر بگیرند، میزان مایعاتی که در نواحی اطراف چشم جمع می‌شوند زیاد شده و در نهایت چشم پف می‌کند.
  • عامل دیگر به استرس زیاد بر می‌گردد؛ در صورتی که به دلایل مختلف دچار فشار عصبی و استرس زیاد شوید، نواحی اطراف چشمان شما تیره و سیاه می‌شود.
  • عوامل ژنتیکی و ارثی نیز سبب می‌شوند که قسمت‌های دور چشمان شما تیره شوند؛ برای مثال در صورت این که افراد به بیماری پرکاری تیروئید مبتلا شوند، تیرگی موجود در نواحی دور چشم آن‌ها بیشتر می‌شود.
  • در صورت که افراد بیماری‌های آلرژیک داشته باشند، میزان هیستامینی که در بدن آن‌ها تولید می‌شود بیشتر خواهد شد. در نتیجه رگ‌هایی که در نواحی دور چشم وجود دارند گشاد می‌شوند و نواحی دور چشم دچار تیرگی می‌شوند.

 

مزایای استفاده از پچ‌های زیر چشم

استفاده از پچ‌های دور چشم باعث می‌شود تا نواحی دور چشم به حد بالایی رطوبت رسانی شوند و کلاژن مورد نیاز برای این نواحی تولید شود و در نتیجه پوست اطراف چشم افراد، روشن و لطیف شود. در واقع استفاده از پچ‌های دور چشم سبب می‌شود تا رسوباتی که در نواحی دور چشم وجود دارد درمان شوند و رطوبت لازم به این نواحی برسد و در نتیجه استفاده از این پچ‌ها، به درمان خط و خطوطی که در اطراف چشم ایجاد شده نیز کمک بسیاری می‌کنند.

 

 

پچ دور چشم بیوآکوا

تاثیرات استفاده از پچ بیو آکوا

همانطور که اشاره شد، پچ زیر چشم کره‌ای بیو آکوا محصولی با کیفیت برای رفع و درمان مشکلات پوستی نواحی دور چشم می‌باشد. قرار دادن هر عدد از این پچ‌ها در زیر چشم، باعث می‌شود که این نواحی به طور کامل مرطوب شوند و آبرسانی به این قسمت‌ها به طور کامل انجام شود و سلول‌های پوستی موجود در این نواحی برای تولید کلاژن مورد نیاز پوست، تقویت شوند.؛

در نتیجه مشکلاتی همچون خشکی پوست زیر چشم و تیره‌گی آن و همچنین چین و چروک‌هایی که به دلایل مختلف در نواحی اطراف چشم‌ها ایجاد شده‌اند به طور کامل تحت درمان قرار گیرند؛ در نتیجه طراوت به این قسمت‌ها بازگشته و پوست اطراف چشمان شما روشن و شفاف می‌شود. مواد به کار رفته در ساختار این محصول، سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز پوست بوده و با داشتن میزان زیاری از مواد معدنی و همچنین اسیدهای آمینه، درمان مشکلات پوستی به شکل کامل انجام می‌شود.

وجود چنین موادی در ساختار این محصول، تاثیرات آن در رطوبت رسانی به پوست نواحی دور چشم، افزایش لطافت و شفافیت این نواحی، جلوگیری از بروز هرگونه. التهاب در قسمت‌های دور چشم و در نهایت رفع تیره‌گی و وَرم دور چشم را افزایش می‌دهد. بافت ژله مانند و بسیار نرمی این پچ‌ها، باعث می‌شود که در هنگام استفاده از آن‌ها احساس طراوت و تازه‌گی به پوست زیر چشم القا شود. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که این محصول بسیاری کاربردی و پراستفاده است و علاوه بر استفاده. از آن در نواحی اطراف چشم‌ها، می‌توان از آن در قسمت‌های اطراف لب‌ و دهان، روی گونه و همچنین بر روی پیشانی نیز استفاده کرد.

پچ دور چشم بیوآکوا

 

چ های زیر چشم چه کاری انجام می دهند؟

هدف اصلی پچ زیر چشم، مرطوب کردن پوست حساس زیر چشم است. همانطور که می دانید پوست اطراف چشم ها و زیر چشم، حساس تر از پوست سایر قسمت های صورت است. به همین دلیل مرطوب نگه داشتن پوست این قسمت بسیار ضروری است.

سلول های زیر چشم به نسبت به سایر سلول های پوستی دیگر، مقدار کمتری پربی تولید می کنند. به همین دلیل پچ زیر چشم، به نوعی ساخته شده است تا این خشکی را جبران نماید.
پچ های زیر چشم همچنین برای کاهش چین و چروک اطراف چشم و کاهش سیاهی زیر چشم ها مفید عمل می کنند. اما اگر می خواهید پچ های زیر چشم را برای هدف خاصی استفاده کنید، نکات زیر راهنمای شما خواهد بود:
  • سیاهی دور چشم: اگر برای رفع سیاهی دور چشم می خواهید پچ مناسبی استفاده کنید، پچ هایی را انتخاب کنید که حاوی کافئین ، پانتنول و روغنهای اساسی آرامبخش مانند نعناع ، اسطوخودوس و بابونه هستند.
  • پف زیر چشم: اگر پچ مناسبی برای رفع پف زیر چشم می خواهید باید پچ هایی حاوی هیالورونیک اسید و کافئین انتخاب نمایید
  • چین و چروک دور چشم: اگر پچ مناسبی برای رفع چین و چروک دور چشم می خواهید، بهتر است از پچ هایی استفاده کنید که حاوی انتی اکسیدان، ویتامین C، رتینول و پپتیدها باشند.

پچ دور چشم بیوآکوا

نحوه ی استفاده از پچ زیر چشم به چه صورت است؟

برای استفاده از پچ زیر چشم چند مرحله ی ساده وجود دارد. برای نتیجه گیری بهتر، این موارد را رعایت کنید.
1. آرایش صورتتان را پاک کنید و با استفاده از یک شوینده ی مناسب، پوست را تمیز کنید.
2. تونر بزنید. تونرها به پاکسازی عمیق تر پوست کمک می کنند. برای مطالعه ی بیشتر در مورد تاثیر تونرها بر روی پوست، به مقاله ی آن در مجله ی زیبایی رنگدونه مراجعه نمایید.
3. به مدت 15 تا 20 دقیقه پچ ها را زیر چشم قرار دهید.
4. بعد از گذشت زمان مورد نیاز، پچ ها را برداشته و از سرم یا کرم دور چشم استفاده نمایید.

باید ها و نبایدهای استفاده از پچ زیر چشم

شما می توانید به دفعات دلخواه در هفته از پچ زیر چشم استفاده نمایید. این کار هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

در هنگام استفاده از پچ زیر چشم خاصی حتما به دستورالعمل های روی جلد آن توجه نمایید. این دستورالعمل ها توسط متخصصان پوست و پزشکان معتبر نوشته شده اند. پس آن ها را نادیده نگیرید.

قبل از استفاده از پچ زیر چشم از کرم یا سرم خاصی استفاده نکنید، این مواد تاثیر پچ ها را کاهش می دهند.

یک پچ زیر چشم را، بیشتر از دفعات نوشته شده بر روی جلد آن استفاده نکنید. استفاده ی بیش از حد از یک پچ، ممکن است نتیجه ی عکس بدهد و باعث خشکی پوست زیر چشم نیز بشود.

پچ های زیر چشم، یک بار مصرف هستند، از پچ های زیر چشم، چند بار استفاده نکنید. این کار ممکن است باعث ایجاد لک در پوست زیر چشم شود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *