پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم برای چاقی

پودر جوانه گندم برای چاقی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پودر جوانه گندم برای چاقی

اگر تمام راهکار های افزایش وزن را امتحان کرده اید و نتیجه گرفته اید، با پودر جوانه گندم برای چاقی را امتحان کنید بی شک به نتیجه خواهید رسید. برای اینکه بیشتر درباره این محصول اطلاعات داشته باشید با ما در دیتا میکاپ همراه شوید.

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت و درمان مشکلات پوستی

علاوه بر اینکه جوانه گندم منبعی غنی از ویتامین‌های ضروری است، این ماده مقوی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ نیز می‌باشد که به همراه ویتامین‌ها، باعث شده جوانه گندم برای چاقی صورت کاربرد داشته باشد. همچنین، جوانه گندم منبع خوبی از مواد معدنی مانند روی، آهن، منیزیم، کلسیم، سلنیوم و منگنز است که در بهبود مشکلات پوستی مؤثر هستند.

درمان سرطان پوست با جوانه گندم

دانشمندان تأیید کرده‌اند که جوانه گندم به دلیل خاصیت ضدتکثیری که دارد، می‌تواند به عنوان یک عنصر حمایتی برای سایر درمان‌های پزشکی، برای بیماران مبتلا به ملانوم (نوعی سرطان پوست) مفید باشد.

تاثیر جوانه گندم بر چاقی صورت و بدن

جوانه گندم به دلیل خواص متعدد خود، می‌تواند به چاقی صورت و بدن کمک کند. این ماده مغذی با آبرسانی و هیدراته نگاه‌داشتن پوست، به همراه اسیدهای چرب امگا ۳، خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست را افزایش داده و به بازسازی مداوم سلول‌های جدید کمک می‌کند. به این ترتیب، پوست صورت چاق‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

درمان آفتاب‌سوختگی با جوانه گندم

آفتاب‌سوختگی معمولاً با قرمزی، تاول، التهاب و احساس سوزش همراه است. جوانه گندم به دلیل داشتن خواص متعادل‌کننده، به مقابله با آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند و علائم آن را کاهش می‌دهد. همچنین، پلی‌فنول‌های موجود در جوانه گندم تابش خورشید را جذب کرده و از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراءبنفش محافظت می‌کنند.

فواید جوانه گندم برای پوست چرب

جوانه گندم برای پوست‌های چرب نیز مفید است. خواص ضدالتهابی آن می‌تواند سوزش ناشی از آفتاب‌سوختگی را تسکین دهد.

تاثیرات آنتی‌اکسیدانی جوانه گندم

جوانه گندم سرشار از ویتامین E است و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است که به تغذیه و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و با تسهیل بازسازی سلول‌های پوست، ناحیه آسیب‌دیده را سریع‌تر بهبود می‌بخشد. این ویژگی‌ها به پوست ظاهری چاق‌تر و شاداب‌تر می‌بخشند.

طرز استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم دارای ارزش غذایی بالایی است، زیرا سرشار از ویتامین E است که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. کارشناسان معتقدند که منابع طبیعی ویتامین E بهترین گزینه برای پیشگیری از بیماری‌ها هستند.

یکی از فواید جوانه گندم، کمک به تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست است. با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی، جوانه گندم را از محصولات فرآوری شده حذف می‌کنند و در نتیجه، فواید سلامتی آن را کاهش می‌دهند. به همین دلیل، لازم است جوانه گندم به صورت‌های دیگری وارد رژیم غذایی شود تا به چاقی صورت کمک کند.

استفاده از جوانه گندم در صبحانه

– 5 تا 10 گرم جوانه گندم را روی غلات صبحانه یا شیر بپاشید. این کار به افزودن مواد مغذی به اولین وعده غذایی روز کمک می‌کند و افزایش محتوای فیبر نیز به افراد مبتلا به آرتریت کمک می‌کند تا علائم خود را در طول روز کاهش دهند.

استفاده از جوانه گندم در وعده‌های غذایی

– نان‌های سبوس‌دار، ماکارونی‌های سبوس‌دار و پودر یا روغن جوانه گندم را می‌توان در دستورات غذایی مختلف استفاده کرد.

مکمل‌ها و شیک‌های جوانه گندم

– افزودن 5 تا 10 گرم جوانه گندم به شیک‌های پروتئینی و مکمل‌های گلوتامین، محتوای ویتامین E را افزایش می‌دهد. این ویتامین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و ترشح آنزیم‌های خاصی را تسهیل می‌کند که فرآیندهای گوارشی را بهبود می‌بخشند. سیستم گوارشی سالم باعث درخشندگی و شادابی پوست می‌شود.

انواع ماسک صورت با جوانه گندم:

ماسک جوانه گندم می‌تواند از بسیاری از مشکلات پوستی مانند پسوریازیس، اگزما و خشکی پوست جلوگیری کند. روغن جوانه گندم را نیز می‌توان برای درمان اختلالات پوستی، ترمیم پوست، ترویج بازسازی سلول‌های جدید و روشن‌کردن پوست استفاده کرد. البته باید توجه داشت که روغن جوانه گندم رایحه‌ای قوی دارد. بنابراین، بهتر است به‌جای استفاده مستقیم از روغن، آن را به‌عنوان بخشی از ماسک روزانه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نباید بیش از ۱۰-۱۵٪ روغن جوانه گندم را به ماسک صورت اضافه کنید. استفاده از سایر روغن‌های پایه مانند روغن جوجوبا، بذر هویج و چوب صندل می‌تواند در این مورد کمک‌کننده باشد.

ماسک موز با جوانه گندم:

این ماسک یکی از بهترین ماسک‌های جوان‌کننده، پرکننده و روشن‌کننده صورت است که برای انواع پوست کاربرد دارد.

مواد لازم:

– روغن زیتون
– پودر جوانه گندم
– موز رسیده

طرز تهیه:

1. دو قاشق چای‌خوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را در یک کاسه شیشه‌ای مخلوط کنید.
2. نصف یک موز رسیده له شده را به مخلوط اضافه کنید.
3. پس از تمیز‌کردن کامل پوست صورت، این ماسک را روی تمام پوست بمالید.
4. پس از ۳۰ دقیقه پوست را با آب گرم بشویید.

می‌توانید از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید تا هم پوستتان پاکسازی شود و هم با ویتامین E موجود در پودر جوانه غنی و شاداب گردد. ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این ماسک، آلودگی‌های پوست را حذف نموده و به صاف و لطیف‌شدن آن کمک می‌کند.

پودر جوانه گندم برای چاقی

پودر جوانه گندم برای چاقی

ماسک صورت عسل و جوانه گندم

این ماسک به لطافت و آبرسانی پوست کمک زیادی می‌کند.

مواد لازم:

– روغن جوانه گندم
– عسل
– شیر تازه خام

طرز تهیه:

1. یک قاشق چای‌خوری روغن جوانه گندم و یک قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه مخلوط کنید.
2. چند قطره شیر تازه نجوشیده به مخلوط اضافه کنید.
3. این ماسک را می‌توان برای تمیز‌کردن صورت بعد از آرایش هم استفاده کرد.
4. ماسک را به‌مدت ۱۵ دقیقه روی صورت خود نگه دارید.
5. سپس صورت خود را بشویید.

برای نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید از این ماسک هر روز استفاده کنید. این ماسک روی انواع پوست، از جمله پوست‌های چرب به‌خوبی عمل می‌کند و برای روشن‌شدن و چاقی پوست صورت عالی است.

ماسک صورت آووکادو و جوانه گندم

این ماسک صورت از روغن جوانه گندم و ماست تشکیل شده که حاوی پروتئین، ویتامین E و آنتی‌اکسیدان بالایی است.

مواد لازم:

– ماست
– روغن جوانه گندم
– آووکادو

طرز تهیه:

(طرز تهیه ماسک آووکادو و جوانه گندم تکمیل نشده است، لطفاً ادامه دهید تا به بهترین نتیجه برسید.)

پودر جوانه گندم بعد از چند روز باعث چاقی می‌شود؟

جوانه گندم به تنهایی باعث چاقی نمی‌شود. این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین است که همگی برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. اما این مواد به طور مستقیم باعث افزایش وزن نمی‌شوند. فیبر موجود در جوانه گندم می‌تواند احساس سیری طولانی‌تری به شما بدهد، که این به معنای چاق شدن نیست.

از سوی دیگر، جوانه گندم کالری نسبتاً بالایی دارد. اگر به مقدار زیاد مصرف شود، می‌تواند کالری دریافتی شما را افزایش دهد و به طور غیر مستقیم باعث افزایش وزن شود. عواملی مانند رژیم غذایی، میزان فعالیت بدنی، ژنتیک و متابولیسم بدن نیز در تاثیر جوانه گندم بر چاقی نقش دارند. بنابراین، برای مشاهده تغییرات محسوس در وزن، باید جوانه گندم را به همراه یک رژیم غذایی متعادل و در کنار عوامل دیگر مصرف کنید.

علت چاقی صورت بعد از استفاده از جوانه گندم

جوانه گندم با داشتن طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامین‌ها به سلامت مغز، سلول‌ها، پوست و قلب کمک می‌کند. یکی از راه‌هایی که بدن می‌تواند به این مواد مغذی دست یابد، فرآیند اتوفاژی است که در آن، اجزای سلولی قدیمی‌تر و آسیب‌دیده با اجزای سالم جدید جایگزین می‌شوند.

اسپرمیدین، ترکیبی است که می‌تواند با القای فرآیند اتوفاژی، به حفظ سلامت بدن کمک کند. اسپرمیدین در بسیاری از غذاها وجود دارد و مکمل‌های آن از جوانه گندم استخراج می‌شوند. جوانه گندم از طریق این فرآیندها به چاقی صورت کمک می‌کند.

با این حال، ما اغلب مواد مغذی لازم را تنها از طریق رژیم غذایی دریافت نمی‌کنیم، به‌خصوص با افزایش سن که بدن به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد. ویتامین‌های E و B موجود در جوانه گندم، به همراه اسیدهای چرب، به آبرسانی و چاقی پوست کمک می‌کنند.

رادیکال‌های آزاد می‌توانند به ساختارهای حاوی چربی مانند غشای سلولی و سلول‌های مغز آسیب برسانند و روند پیری را تسریع کنند. یکی از ترسناک‌ترین عوارض روند پیری، چین‌وچروک است. جوانه گندم و روغن آن دارای خواص ضدپیری هستند، زیرا روغن جوانه گندم منبع غنی از ویتامین B6، اسید فولیک و ویتامین E است که هر کدام دارای خواص ضدپیری مجزایی هستند. ویتامین E به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، به سلامت پوست کمک می‌کند و ویتامین B در ترمیم آسیب بافتی و رشد سلول‌ها نقش دارد.

میزان مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

میزان مصرف روزانه جوانه گندم برای چاقی صورت می‌تواند بر اساس میزان فیبر موجود در رژیم غذایی شما متفاوت باشد. دستورالعمل‌های غذایی سال ۲۰۱۰ برای آمریکایی‌ها توصیه می‌کنند که روزانه ۱۴ گرم فیبر به ازای هر ۱۰۰۰ کالری مصرف کنید. اگر یک قاشق غذاخوری جوانه گندم حاوی حدود ۲ گرم فیبر باشد، می‌توانید محاسبه کنید که چه مقدار به کل فیبر مجاز برنامه غذایی شما اضافه می‌کند. توجه داشته باشید که مصرف بیش‌ازحد فیبر می‌تواند باعث نفخ، گرفتگی معده یا سایر مشکلات گوارشی شود. همچنین، جوانه گندم دارای گلوتن بالایی است، بنابراین مصرف آن در موارد زیر مجاز نیست:

– عدم تحمل گلوتن
– ابتلا به بیماری سلیاک
– بارداری بدون مشورت با پزشک
– حساسیت یا عدم تحمل نسبت به گندم و غلات مشابه

ماساژ صورت با جوانه گندم برای چاقی صورت

معمولاً از روغن جوانه گندم برای ماساژ صورت استفاده می‌شود. روغن جوانه گندم حاوی سرامیدهایی است که به‌راحتی به پوست نفوذ کرده و به تغذیه و مرطوب شدن پوست کمک می‌کنند. این روغن از پوست در برابر پیری و عوامل تحریک‌کننده محافظت می‌کند.

برای ماساژ با جوانه گندم برای چاقی صورت، بهتر است از پودر آن استفاده کنید. پودر جوانه گندم را با کمی ماست مخلوط کرده و خمیر حاصل را روی پوست صورت بمالید. بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه آن را بشویید و این روتین پوستی را دو بار در هفته تکرار کنید.

از همراهی شما سپاسگذاریم برای دیدن دیگر محصولات از سایت دیدن کنید.

خاصیت شامپو تریاک

صابون صندل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *