دسته‌بندی نشده

پماد ضد جوش بیوآکوا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پماد ضد جوش بیوآکوا

با سلام مجدد و درود به همه شما دوستان و همراهان عزیز و گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. پماد ضد جوش بیوآکوا عنوان محصول ضد جوش قوی و بسیار با کیفیتی است که در این پست به بررسی و معرفی ان خواهیم پرداخت. نکته مثبت این کرم این است که محصولی ماکلا گیاهی می باشد. این کرم ضد جوش علاوه بر قدرت ضدجوشی فوقالعاده ای که دارد کمک بسیار زیادی به از بین جای جوش و لکه ها نیز میکند.

 

بررسی کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا

  • ضد لک و روشن کننده
  • درمان جوش و آکنه
  • جلوگیری از ایجاد التهاب و جوش‌های تازه
  • صاف کننده سطح پوست
  • جلوگیری از پوسته پوسته شدن
  • مغذی، دارای ویتامین و آنتی اکسیدان
  • تعدیل چربی پوست
  • جلوگیری از انسداد منافذ باز
  • مرطوب کننده عمیق پوست
  • درمان تورم و آفتاب سوختگی
  • ترمیم و بازسازی کننده

توضیحات

افراد با پوست مستعد جوش و آکنه برای درمان تورم و التهابات پوستی خود به مکمل‌های دارویی نیاز دارند و باید از درمان پوستی بهره ببرند. کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا محصولی بسیار ملایم و از بین برنده جوش و آکنه است که پوست را صاف و هموار می‌کند و باعث لطافت و جذابیت آن می‌شود. این محصول اثر خشکی یا عارضه دیگری ندارد و به تعدیل چربی پوست و کاهش آن و همچنین لایه برداری ملایم می‌پردازد. منافذ بزرگ شده و یا مسدود پوست با استفاده از کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا بهبود یافته و رنگدانه‌ها تنظیم می‌شوند.

پماد ضد جوش بیوآکوا

خرید کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این محصول برای همه انواع پوست مناسب است و افراد دارای جوش با هر پوستی می‌توانند از کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا استفاده کنند. کرم ضد جوش و آکنه بیوآکوا مغذی و ترمیم کننده پوست و آنتی باکتریال است و همه انواع کومدون را از بین می‌برد.

ترکیبات:

گلیسیرین، عصاره‌های گیاهی، شی باتر، انواع ویتامین

نحوه‌ی مصرف:

ابتدا صورت خود را شستشو دهید، سپس مقدار مناسبی از محتویات محصول را بر موضع جوش و اسکارهای پوستی قرار داده، به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

پماد ضد جوش بیوآکوا

خواص کرم ضد جوش بیوآکوا  و سایر مشکلات پوستی :

ممکن است در ابتدا شما هم فکر کنید که کرم بیوآکوا برای جوش است ولی در حقیقت این کرم می‌ تواند بسیاری از مشکلات پوستی شما را درمان کند ، مثلاً اگر پوست بسیار خشکی دارید و یا منافذ بزرگی دارید می توانید با استفاده از این محصول پوست خود را تغذیه کنید و چربی پوست خود را متعادل کنید ، از آنجا که این محصول خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی هم دارد می تواند باعث کوچک شدن منافذ باز شما شود .

جالب است بدانید که استفاده از این کرم باعث اصلاح تولید رنگدانه ها می شود و پوست شما پس از استفاده کرم بیوآکوا برای جوش ، روشن تر از حالت قبل می شود و لکه ها و جوش ها کمرنگ تر می شوند . در حقیقت این کرم ضد جوش می باشد و می تواند جای زخم را نیز کمرنگ‌ تر کند علاوه بر جای جوش و جای زخم ، جای سوختگی های قدیمی ، شاید تعجب کنید ولی لکه های باقی مانده از جوش نیز قابلیت درمان دارند ، شما می توانید با استفاده از این کرم ، جای جراحی‌ های بارداری ، کشیدگی پوست و فرورفتگی های ناشی از زخم را نیز درمان کنید .

شما عزیزان می توانید برای جلوگیری از بروز جوش و آکنه نیز از این محصول استفاده کنید . به طور کلی این محصول علاوه بر پاکسازی فوق العاده ای که برای پوست شما انجام می دهد ، می تواند کمک بسیار زیادی به افزایش کلاژن سازی در پوست شما داشته باشد و روند درمان زخم های تازه را نیز تند تر کند . توجه کنید که خرید اینترنتی ممکن است با شبهاتی به همراه باشد ، بنابراین شما عزیزان می توانید جزئیات محصول مورد نظر خود را از پشتیبانی فروش بپرسید خرید آگاهانه و هوشمندانه انجام دهید  .

پماد ضد جوش بیوآکوا

 

فرمولاسیون کرم ضد جوش بیوآکوا :

به طور کلی فرمولاسیون خلاقانه ی کرم بیوآکوا برای جوش ، باعث محبوبیت این محصول در سراسر جهان شده است . این کرم حاوی عصاره دانه ی خیار ، روعن جوجوبا ، کلاژن ، ویتامین e و روغن زیتون می باشد و می تواند جوش ها و آکنه های شما را خشک کند و با کنترل چربی پوست شما ، از بروز آکنه های جدید در نواحی مختلف صورت مخصوصا پیشانی و گونه ها جلوگیری کند .

این محصول کاملا بر پایه عصاره های گیاهی است و هیچ حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند . البته بهتر است که حتماً تست حساسیت را انجام دهید و سپس از این محصول بر روی پوست صورت خود استفاده کنید ، قبل از اینکه این محصول را برای پوست صورت خود امتحان کنید ، بهتر است مقدار کمی از آن را بر روی پوست پشت گوش و یا پشت دست خود تست کنید و در صورتی که پس از ۲۴ ساعت هیچ علائمی از خارش ، سوزش و قرمزی مشاهده نکردید ، می توانید بر روی پوست صورت نیز از این محصول استفاده کنید .

شما می توانید این محصول را از طریق همین سایت تهیه کنید .  به طور کلی می‌ توان گفت که فرمولاسیون خلاقانه و غنی این کرم محبوب ، می تواند یکی از موثر ترین راه های غیر تهاجمی درمان آکنه و جوش باشد ، پس از استفاده دوره ای در مدت زمان درمانی ، می توانید تغییرات پوست خود را احساس کنید . شما در پایان دوره درمان ، پوستی بسیار نرم روشن و کشسان خواهید داشت . بافت کرم بیوآکوا برای جوش حالت چسبندگی ندارد و جذب بسیار سریعی دارد و شما می توانید بدون اینکه به پوست خود آسیبی برسانید ، از این محصول استفاده کنید .

نکته:  حداقل‌ باید روزانه ۲ الی ۳ بار این محصول را استفاده کنید و هر بار باید حدود ۵ دقیقه پوست خود را ماساژ دهید تا ترکیبات موجود در فرمولاسیون مغزی کرم بیوآکوا برای جوش کاملا جذب پوست شما شوند .

پماد ضد جوش بیوآکوا

ویژگی های کرم ضد جوش بیواکوا

  •  خشک کننده جوش و آکنه
  • تغذیه و مرطوب کننده پوست
  • جلوگیری از لک و جای جوش
  • کوچک کننده منافذ باز
  • کنترل چربی پوست و روشن کننده و اصلاح رنگدانه
  • حاوی عصاره دانه خیار، روغن زیتون، کلاژن، ویتامین E و

تاثیرات کرم ضدجوش و آکنه بیوآکوا

  • به شما کمک می کند تا به سرعت جوش ها پاک شود در حالی که از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می کند
  • خلاص شدن از شر جای لکه های آکنه لکه های پوستی خوشحال و افتخار از پوست شما
  • به طور قابل توجهی به کاهش تعداد جوش های سرسیاه کمک می کند.
  • ظاهر لکه های طولانی مدت آکنه را سبک و محو می کند.
  • از بین بردن آکنه ، علائم آکنه و ترمیم آسیب پوست
  • لکه ها را بدون تحریک پوست پاک می کند.
  • بدون احساس چسبندگی سریع جذب می شود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *