دسته‌بندی نشده

پد تخم مرغی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پد تخم مرغی

با سلام و درود به همه شما دوستان و همراهان گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. پد تخم مرغی عنوان موضوعی است که در این پست قصد بحث و بررسی ان را داریم و درباره انواع ان و نحوه استفاده از ان ها در ادامه مطالب مفیدی را فراهم اورده ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.  استفاده از پد های تخم مرغی برای پخش و فید کرم پودر باعث بافت یک دست کرم پودر گشته و ارایش شما را گیرا و جذاب می کند.

 

اسفنج آرایشی تخم مرغی

هر چند وقت یک بار ممکن است محصول آرایشی جدیدی طراحی شود که سبک و روش. آرایش را تا مدت های مدید تغییر داده و تحت تاثیر خود قرار دهد. یکی از محصولات جدیدی که این روزها چنین تاثیری داشته و اکثر آرایشگران را. به استفاده از آن ترغیب کرده، استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی و یا اشکی است.

نحوه استفاده از اسفنج های آرایشی تخم مرغی

۱٫ اسفنج آرایشی تخم مرغی خود را خیس کنید و آن را فشار دهید تا آب های اضافی آن خارج شود، هنگام استفاده، اسنفج تنها باید مرطوب باشد.

۲٫ کرم پودر را به پشت دست خود زده و قسمت انتهایی و مسطح اسفنج را به پشت دست بزنید.

۳٫ زدن کردم پودر با اسفنج را می توانید با حرکات ضربه ای انجام دهید و نیازی به فشار شدید روی پوست نیست.

۴٫ با استفاده از انگشت حلقه، کانسیلر را به سیاهی زیر چشم زده و به گزارش پرشین وی با استفاده از قسمت بالایی و نوک اسفنج آن را به آرامی پخش کنید.

 

۶٫ پس از هر بار استفاده از اسفنج آرایشی ، آن را با یک ماده پاک کننده مایع یا جامد شستشو دهید.

اسفنج تخم مرغی اصل و فیک

– پد تخم مرغی اصل از ساختار سلولی متراکم ساخته شده است. وقتی خیلی ریز بشوید و آن را از نزدیک ببینید، نباید سطح آن صاف صاف باشد بلکه یک بافت منحصر به فرد مخملی (سوراخ سوراخ) دارد.
– سایز بیوتی بلندر اصلی وقتی خیس می شود دوبرابر می شود اما بیوتی بلندر تقلبی یا اصلا تغییر سایز نمی دهد

-برندهای مختلفی هم  برای  این پدها هست  مثل بیوتی بلندر، گلدن رز کیس، اوریفیلیم ومارک های دیگر. ولی مارک متفرقه نخرید. بیوتی بلندر بهترین برند این پد هست برای این پد ها و کیفیت فوق العاده ای داره  .

 انواع و نحوه استفاده از پد آرایشی

در بازار می‌توانید انواع پدها و اسفنج‌های آرایشی را پیدا کنید اما آیا می‌دانید هر کدام برای چه کاری میکاپ کاربرد دارند و عملکرد بهتری را بروز می‌دهند. پدهای آرایشی به چند دسته اصلی تقسیم می‌شوند که با هم ویژگی‌های هر کدام را مرور می‌کنیم.

1 – براش مسواکی

ازجمله جدیدترین پدهای آرایشی میتوان به براش‌های مسواکی اشاره کرد که  انواع متنوعی از آنها در بازار موجود هستند و هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

نوعی از این پدهای آرایشی دارای سایز بزرگی هستند که کار با پودرهای فیکس و زیرسازی میکاپ را ساده تر می‌کنند. اگر می‌خواهید رژگونه بزنید یا سایه چشم خود را تکمیل کنید بهتر است از سایز متوسط این ست استفاده کنید. همچنین برای آشنایی با بهترین سایه چشم و انواع آن می توانید مقاله فوق را مطالعه نمایید.

از معایب این نوع براش‌ها میتوان به قیمت بالای آن اشاره کرد. معمولا آرایشگران حرفه ای از این ست پدها استفاده می‌کنند.

2 – پد آرایشی بیوتی بلندر یا تخم مرغی

این نوع پد را میتوان جزو محبوب ترین و پرطرفدارین پدها بشمار آورد. راحتی کار برای زدن کرم پودر و پنکک با این پدهای اسفنجی زبانزد عام و خاص است که این را مدیون شکل و فرم بخصوص آن هستیم. افرادی که با کمک این پدهای تخم مرغی میک آپ خود را تکمیل می‌کنند نیازی نیست که کرم پودر و کانسیلر خود را با انگشتان فید کنند.

 

3- پد آرایشی حوله ای

پدهای حوله ای همان پدهای ابری مثلثی، مربعی و دایره شکلی هستند که در کیف آرایشی هر خانمی یافت می‌شود.

4 – پد آرایشی سیلیکونی

پدهای سیلیکونی دوام و عمر بالاتری نسبت به بقیه پدهای آرایشی دارند و اصلا کرم پودر را به خود جذب نمی‌کنند. از مزایای دیگر این محصولات این است که براحتی قابل شستشو بوده و زود تمیز می‌شوند و در. نتیجه در زمره بهترین پدها برای میکاپ صورت قرار گرفته اند. از معایب این پد میتوان به این مورد اشاره کرد که به دلیل انعطاف پایینی که دارد براحتی نمیتوان گوشه‌های چشم و پره‌های بینی را آرایش کرد.

5 – پد آرایشی مثلثی –  نحوه استفاده از پد آرایشی مثلثی

این اسفنج‌ها کرم پودر را به طور مساوی  روی صورت پخش کرده و حتی بهترین انتخاب برای انجتم کانتورینگ صورت هستند. شما می‌توانید در فروشگاه‌های لوازم آرایش بسته‌های پد مثلثی را در سایزهای کوچک مشاهده و خریداری کنید.

از کاربردهای دیگر این پدها میتوان به پاک کردن زیرسازی صورت اشاره کرد. لازم به ذکر است قبل از استفاده، حتما باید آنها را مرطوب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این پدها قیمت پایین تری دارند و اکثر افراد پس از استفاده آنها را دور می‌ریزند و به نوعی به عنوان پد یکبار مصرف از آنها استفاده می‌کنند.

 روش استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی

قبل از اینکه با کلی لوازم آرایشی و زیبایی در دست، به عنوان یک بیوتی ادیتور فعالیت. کنید، لازم است یک بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی تخم مرغی) داشته باشید. اسفنج آرایشی تخم مرغی ارزش هزینه کردن را دارد زیرا برای سالها پای ثابت کیف آرایشی تان خواهند شد.

اگر این محصول را دارید به احتمال زیاد فکرش را هم نمی‌کنید که دارید از آن اشتباه استفاده می‌کنید. بله یک روش اشتباه استفاده اسفنج آرایشی تخم مرغی این است که آن را بصورت خشک مورد استفاده قرار دهید. روش استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی این است که همیشه باید به صورت خیس. بکار گرفته شود تا مواد آرایشی را به خود جذب نکند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *