دسته‌بندی نشده

میل پاکسازی صورت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

میل پاکسازی صورت

با سلام و درود له همه شما هرماهان خوب و دوستداران گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. در این پست قصد بحث و بررسی در حیطه میل پاکسازی صورت را داریم و در باب مطالب بسیار مفیدی فراهم اورده ایم که اگر این مجصول را دارید و یا قصد تهیه ان را دارید مطالعه ان ها ضروری است. استفاده از این میل ها برای پاکسازی صورت از مقرون به صرفه ترین روش ها و البته اسان ترین و ابتدایی ترین انهاست که با رعایت نکاتی به راحتی می توانید در منزل پوست خود را پاکسازی کنید.

يافتن علت ايجاد جوش سرسياه و اموزش پاکسازی صورت با ميله

این دانه ها، پوست را از آن حالت صافی و شفافیت خارج کرده و کدر نشان می‌دهد. راه مقابله با این جوش‌های زیرپوستی و دانه‌های سرسیاه، پاکسازی است. پاکسازی پوست، یک اقدام مثبت در راستای مراقبت از سلامت پوست است که نشاط و شادابی را به پوست برمی گرداند.
پیش از تکمیل توضیحات در این باره، جا دارد به توضیح علت به وجود آمدن و روش‌های دراوردن جوش سرسیاه بپردازیم که با موضوع اصلی ما یعنی اموزش پاکسازی صورت با میله بی‌ارتباط نیست. جوش‌های سرسیاه، زمانی ایجاد می‌شوند که چربی‌های موجود در منافذ پوستی با اکسیژن هوا ترکیب می‌شوند.
اموزش پاکسازی صورت با میله بسیار ساده است؛ کافیست میله مخصوص را (این میله یک سر حلقه‌ای دارد) تهیه کنید و پس از آنکه آن را با الکل سفید ضدعفونی کردید بر روی پوست بینی و سایر بخش‌های صورت قرار دهید. حالا میله را در همه قسمت‌ها به ویژه اطراف بینی بکشید تا فرایند پاکسازی به صورت کامل انجام شود.
بدین ترتیب تمامی جوش‌های سرسیاه که آماده تخلیه بودند، خارج خواهند شد. این جوش‌ها توسط بخور به مرحله خارج شدن رسیده‌اند و در آستانه تخلیه شدن اند. (مقدمه پاکسازی صورت با میله، بخور دادن است. بهتر است قبل از پاکسازی، حمام کنید و یا ده دقیقه صورت را بخور دهید تا پوست‌تان نرم شود.)

دراوردن جوش سرسياه

متخصصان پوست، بیماران را از دراوردن جوش سرسیاه از طریق فشار دادن منع می‌کنند. برای دراوردن جوش سرسیاه روش‌های مختلفی وجود دارد که غالباً موقتی اند؛ به عنوان مثال استفاده از اسکراب یا چسب ها.
بهترین روش برای دراوردن جوش سرسیاه، سرسفید یا همان کومدون‌های معروف، تخلیه کامل آن‌ها است. این جوش‌ها تنها زمانی برطرف می‌شوند که به طور کامل تخلیه شده باشند. این فرایند که به پاکسازی پوست مشهور است، موجب باز شدن منافذ پوست خواهد شد.
به علاوه با تخلیه کامل کومدون ها یا دراوردن جوش سرسیاه، چربی در فولیکول‌ها باقی نمی‌ماند و تجمیع آن، زمینه ساز بروز جوش‌های التهابی و آکنه نخواهد شد.

میل پاکسازی صورت

اموزش پاکسازی پوست با لايه برداری شيميايی

 در لایه برداری که معمولاً در صورت انجام می‌شود، سه نوع ماده شیمیایی به کار می‌رود که هر سه در برداشتن لایه‌های قدیمی از پوست، قدرتمند عمل می‌کنند؛ این سه شامل آلفاهیدروکسی اسید، فنول و تری
کلرواستیک اسید می‌باشد.

لایه برداری با استفاده از تری کلرواستیک که ماده‌ای شیمیایی (و البته معتدل) بوده، چین و چروک‌ها در لایه‌های عمیق‌تر از پوست را ترمیم خواهد کرد؛ هرچند که در قدرتمندی به پای فنول نمی‌رسد. برای پاکسازی پوست با استفاده از تری کلرواستیک اسید و فنول، متخصصین گاه لازم می‌بینند که از مواد بی‌حس کننده (البته به میزان بسیار کم) کمک بگیرند.

پیلینگ پوست با آلفا هیدروکسی، با درد بسیار کمی همراه است و به همین دلیل نیازی به استفاده از بی‌حسی نخواهد بود. البته این ماده نمی‌تواند چین و چروک‌های کهنه و عمیق پوست را برطرف نماید و به اندازه‌تری کلرواستیک اسید و فنول قدرتمند و موثر نیست!
 فارغ از اینکه قرار است از کدامین ماده برای لایه برداری استفاده شود، این فرایند در مراکز درمانی و مطب متخصصین زیبایی، به صورت سرپایی انجام خواهد شد.

اموزش پاکسازی صورت با ميله و آشنايی با اين ابزار

این ابزار برای تخلیه جوش‌های پوستی به ویژه جوش‌های سرسیاه به کار می‌رود. البته کاربرد دیگر این میله، درآوردن موهای زیرپوستی نیز هست.

 معمولاً از آن قسمت نوک تیز میله، برای ایجاد روزنه بر روی جوش استفاده می‌شود.

  توجه داشته باشید که سر دیگر میله پیلینگ، در خارج کردن موهای زیرپوستی کاربرد دارد.
مشخصات اکسترکتور:

جنس آن فلزی است.

 دو سری متفاوت دارد.

طول سوزن ۱۲ سانتیمتر می‌باشد.

برای پاکسازی صورت مناسب است.

می‌تواند جوش‌های سرسیاه را از بین ببرد.

میل پاکسازی صورت

صفر تا صد اموزش پاکسازی صورت با ميله

اموزش پاکسازی صورت با میله، مراحلی دارد که باید به ترتیب آن را انجام داد. اجرای درست این مراحل است که شما را به نتیجه دلخواه از پاکسازی پوست نزدیک می‌کند.

بخور دادن

 اولین و مهمترین مرحله اموزش پاکسازی پوست است. این کار، مقدمات پاکیزگی را برای پوست فراهم می‌کند.  برای آماده‌سازی پوست، ضروری است.
برای بخور دادن صورت، باید درون یک ظرف، ۲ لیوان آب بریزید و آن را روش شعله قرار دهید. بهتر است یک قاشق غذاخوری بابونه را نیز به آب اضافه کنید تا شگفتی‌های آن برای پوست شما دو چندان گردد.

بیرون آوردن دانه‌های سرسیاه

در این مرحله نوبت به خارج کردن دانه‌های سرسیاه می‌رسد. برخی از این جوش‌های سرسیاه، (بویژه دانه‌های بزرگتر ضدعفونی نمایید.) فقط منتظر فشار دو انگشت‌اند که بیرون بیایند.

حالا لازم است که با استفاده از یک پنبه آغشته به الکل، محل مورد نظر را ضدعفونی کنید و مجدداً کار خود را ادامه دهید.

(شما خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید و این ابزار ساده را با یک مفتول سیمی که چندان هم نرم نباشد، به شکل یک میله ساده که سر آن حلقه‌ای است، درست کنید و برای پاکسازی پوست به کار ببرید.)

ماسک سفید زدن

با خارج کردن جوش‌های زیرپوستی و سرسیاه و از بین بردن جرم‌هایی که روی پوست نشسته است، (این کار باید بلافاصله بعد از بخور انجام شود) نوبت به استفاده از ماسک‌های پرخاصیتی مثل ماسک جوانه گندم و ماست می‌رسد.

برای درست کردن چنین ماسکی، کافیست یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب و یک قاشق چای‌خوری نشاسته ترکیب نمایید و این مخلوط را آرام آرام به حالت دورانی بر روی پوست ماساژ دهید و یک ربع صبر کنید. در نهایت می‌توانید صورت خود را با آب سرد و خنک بشویید.

 استفاده از ماسک گلاب و خیار

حتماً می‌دانید که خیار با داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی، فواید بسیاری برای پوست دارد. گلاب به عنوان یک داروی بی‌نظیر نیز دارای خاصیت‌های بی‌نظیری است. ترکیب این دو ماده با یکدیگر، برای پوست معجزه می‌کند و طراوت، شفافیت و شادابی را به آن بازمی گرداند.

به این منظور یک عدد خیار را رنده کنید و یک قاشق مرباخوری گلاب به آن بیافزایید. حالا این ماسک کاربردی را به حالت خوابیده، آرام آرام بر روی پوست ماساژ دهید. اجازه دهید ۱۰ دقیقه این ماسک بر روی پوست بماند و سپس با آب سرد و خنک صورت خود را بشویید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *