دسته‌بندی نشده

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

با سلام و درود به همه شما عزیزان و همراهان گرامی . به دیتا میکاپ خوش امدید. امروزه ماسک های ورقه ای در انواع متعدد با خاصیت های متنوع بسیار ترند و پرکاربرد می باشد. غالب ترین تاثیر این ماسک ها در اب رسانی و رطوبت رسانی پوست می باشد و شامل خواص و خاصیت های بی شمار دیگری نیز می باشد. ماسک ورقه ای هلو بیواکوا یکی از این انواع ماسک است که در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت.

ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا

 

  • سرشار از عصاره هلو
  • حاوی شش پپتاید
  • حاوی عصاره شکوفه هلو
  • سرشار از ویتامین سی
  • سفید کننده
  • درمان خشکی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامین A,K
  • سرشار از پروتئین
  • بازسازی کننده پوست

درباره محصول

  • ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا BIOAQUA محصولی بسیار کامل و فوق العاده مفید برای پیشگیری از بروز آسیب های پوستی از جمله آثار پیری و..است. این محصول سرشار از عصاره هلو است . عصاره هلو منبع بسیار کاملی از ویتامین هایی مثل A,C,K و همچنین پروتئین و ترکیبات فعال بازسازی کننده و مرطوب کننده است.
  • ویتامین سی موجود در ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا خواص مفیدی مثل سفید کنندگی، کاهش آثار پیری و از همه مهمتر محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب دارد . عصاره هلو به تقویت چرخه بازسازی سلول های آسیب دار پوست کمک میکند و موجب جایگزینی سلول های جوان و سالم با سلول های آسیب دار می شود.همانطور که گفته شد، ماسک ورقه ای هلو بیوآکوا سرشار از پروتئین های مفید برای پوست است . از این رو این پروتئین ها موجب بازسازی آسیب های بافت پوست مثل آفتاب سوختگی و همچنین جای جوش می شود.

    ماسک ورقه ای هلو بیواکوا


    طریقه مصرف ماسک ورقه ای هلو بیواکوابه طور کلی ماسک ورقه ای هلو بیواکوا توصیه می شود که هر شخصی هفته ای دو بار از آن استفاده کند . این ماسک به خوبی پوست را آبرسانی و مرطوب می کند ، به طوری که بعد از استفاده می توانید نتیجه منحصر به فرد این محصول را مشاهده کنید . آبرسانی عمیق این محصول سبب می شود که پوست لطیف تر ، روشن تر و درخشان تر شود .
  • طریقه مصرف این محصول به این صورت می باشد که در ابتدا صورت خود را به خوبی بشویید و خشک نمایید . سپس در این مرحله ماسک ورقه ای هلو را به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید . نکته قابل توجه این است که بعد از برداشتن ماسک دیگر نیازی به شست و شو مجدد پوست نمی باشد . همچنین با ماساژ دادن پوست صورت می توانید موجب جذب شدن بیشتر مواد باقی مانده ماسک بر روی پوست شوید .

ماسک ورقه‌ای چیست؟

ماسک‌های ورقه‌ای، ماسک‌های مغذی و آبرسان صورت هستند که از یک ورق نازک کاغذ آغشته به سرم ساخته شده‌اند. این سرم ممکن است حاوی هر تعداد از مواد مختلف از جمله ویتامین‌ها، اسید هیالورونیک و پپتیدها باشد. برخی از ماسک‌های ورقه‌ای تخصصی نیز ممکن است حاوی موادی مانند عصاره جلبک دریایی، آلوئه ورا ، چای سبز یا زغال چوب باشند.

استفاده از ماسکهای ورقه ای یک راه آسان برای تامین رطوبت و مواد مغذی ضروری پوست شما است. اما توجه به این نکته مهم است که استفاده از ماسک ورقه ای پوست شما را پاکسازی یا لایه‌برداری نمی‌کند. در عوض، ماسک‌های ورقه‌ای را به عنوان یک روش استفاده از سرم، فوق العاده موثر در نظر بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که ماسک‌های ورقه‌ای قادر به انجام آن نیستند، کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک است که جای استفاده از کرم ضد چروک را نمی‌گیرند. از نقاط ضعف ماسک‌های ورقه‌ای که بگذریم، این محصولات از بهترین سیلیکون درجه یک پزشکی ساخته شده‌اند که رطوبت را افزایش داده و عمق چین و چروک را در طول شب کاهش می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را قبل از رفتن به رختخواب روی پوست خود قرار دهید و با پوستی صاف و جوان‌تر از خواب بیدار شوید!

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

نکات مهمی که باید در مورد ماسک ورقه ای بدانید

دلیلی وجود دارد که چرا استفاده از ماسک ورقه ای در تامین ویتامین‌های ضروری و آبرسانی پوست شما بسیار موثر عمل می‌کند. کاغذ ماسک در واقع پوست شما را می‌بندد تا رطوبت و مواد مغذی نتوانند از آن خارج شوند و به تمام مولکول‌های مفید اجازه می‌دهد تا در عمق پوست شما فرو بروند.

در حالی که ماسک‌های ورقه‌ای در چند سال اخیر در دنیای غرب بسیار محبوب شده‌اند، اما به هیچ وجه درمان جدیدی برای پوست نیستند. آن‌ها در واقع صدها سال سن دارند! استفاده از ماسک ورقه ای ریشه در ژاپن باستان دارد. تصور می‌شود که در ژاپن باستان، تکه‌های ابریشم باقی‌مانده را در گلاب فرو کرده و روی صورت خود قرار می‌داند. بنابراین استفاده از ماسک ورقه ای برای قرن‌ها بخشی از روال مراقبت از پوست ژاپنی‌ها بوده است!

امروزه ماسک‌های ورقه‌ای کمی پیچیده‌تر شده‌اند و علم واقعی پشت مواد تشکیل دهنده آن است. آن‌ها همچنین بیشتر با یک روال مراقبت از پوست کره‌ای مرتبط هستند، زیرا بسیاری از محبوب‌ترین برندهای ماسک‌های ورقه‌ای توسط شرکت‌های زیبایی کره جنوبی ساخته می‌شوند. البته مهم نیست که ماسک ورقه‌ای شما از کجا آمده است، می‌توانید مطمئن باشید که یک درمان عالی برای پوست شما محسوب می‌شود.

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت در ۶ مرحله آسان

چه چیزی می‌تواند آسان‌تر از استفاده از ماسک ورقه ای باشد؟ فقط کافی است بسته را باز کنید، آن را به صورتتان بزنید، صبر کنید تا خشک شود، سپس آن را بردارید و صورت‌تان را بشویید. قبل از این کار، نکات مهمی وجود دارد که باید در مورد استفاده از ماسک ورقه ای بدانید. بیایید مراحل را گام به گام طی کنیم و نحوه استفاده از ماسک خود را دقیقاً یاد بگیریم.

۱. با پاکسازی پوست خود شروع کنید

ابتدا پوست خود را با بهترین پاک کننده صورت تمیز کنید. به یاد داشته باشید که از آب گرم (نه داغ) استفاده کنید و به آرامی شوینده را روی پوست ماساژ دهید. پس از تمیز کردن، صورت خود را با یک حوله نرم خشک کنید. پوست شما نیازی به خشک شدن کامل ندارد. فقط مطمئن شوید که آب اضافی آن گرفته شده است.

۲. تونر مورد علاقه خود را اعمال کنید

مهم است که تونر مورد علاقه خود را قبل از قرار دادن ماسک ورقه‌ای بمالید. این مرحله ضروری است؛ زیرا تونر سطح PH پوست شما را متعادل و به باز شدن منافذ پوست کمک می‌کند تا از مزایای ماسک ورقه‌ای خود بهره‌مند شوید.

تونر را به عنوان راهی برای آماده کردن پوست خود برای ورود تمام مواد مغذی مفید در نظر بگیرید. شما می‌خواهید از سرم روی ماسک خود نهایت استفاده را ببرید، پس این مرحله را نادیده نگیرید!

۳. ماسک ورقه‌ای را روی صورت خود قرار دهید

حالا برای رویداد اصلی آماده شوید. با شروع از پیشانی، ماسک را روی صورت خود قرار دهید. به سمت پایین یعنی چشم‌ها، سپس روی بینی، دهان و چانه خود حرکت کنید.

ماسک‌های ورقه‌ای برای همه یک اندازه هستند، بنابراین ماسک خود را با احتیاط اعمال کنید. هنگامی‌که ماسک را روی صورت خود قرار دادید، به آرامی هرگونه برآمدگی یا چین و چروک را با یک حرکت رو به بیرون صاف کنید. بهتر است که ماسک تا حد امکان مستقیماً به پوست شما بچسبد.

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

ماسک ورقه ای هلو بیواکوا

۴. قبل از برداشتن ماسک، ۲۰ دقیقه صبر کنید

این قسمت سرگرم کننده است: استراحت کنید! مهم نیست در این مدت چه کاری انجام می‌دهید، فقط مطمئن شوید که ماسک ورقه‌ای را جابه جا نکنید. کتاب بخوانید، یک برنامه تلویزیونی تماشا کنید، مدیتیشن کنید یا در وان حمام غوطه‌ور شوید. هر چیزی که به شما کمک می‌کند آرام شوید، آن را انجام دهید!

نکته: حتما ماسک ورقه‌ای را تا زمانی که هنوز مرطوب است از روی پوست بردارید. ممکن است وسوسه شوید که فکر کنید هر چه مدت بیشتری ماسک را روی پوست بگذارید، برای پوست شما بهتر خواهد بود. این درست نیست! اگر ماسک ورقه‌ای را تا زمانی که خشک شود روی پوست باقی بگذارید، در واقع می‌تواند پوست شما را تحریک کرده و رطوبت را از بین ببرد. به طور معمول، حدود 20 دقیقه زمان مناسبی برای گذاشتن ماسک روی پوست صورت است.

۵. صورت خود را پس از استفاده از ماسک ورقه ای نشویید

این یکی دیگر از تصورات غلط رایج در مورد استفاده از ماسک ورقه ای است. پس از برداشتن ماسک، مقداری مواد باقی‌مانده روی پوست‌تان باقی می‌ماند. این مواد را نشویید! این همان سرم غنی از مواد مغذی ماسک ورقه‌ای شما است، بنابراین نیازی به آبکشی آن نیست.

به جای تمیز کردن صورت، به سادگی باقیمانده سرم را به پوست خود بزنید و تا زمانی که پوست شما قسمت اعظم سرم اضافی را جذب کند، آن را آرام ماساژ ده

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *