دسته‌بندی نشده

سرم آبرسان وزه

سرم آبرسان وزه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

سرم آبرسان وزه

سلامی دیگر خدمت همه همراهان خوب سایت دیتا میکاپ. این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی از سوی کمپانی های متعدد این حوزه تولید و به بازار عرضه می ‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد خاص خود را دارند. شما هم اگر جزو آن دسته افرادی هستید، که به مراقبت از پوست خود اهمیت می دهید، بی شک یکی از محصولاتی از سوی کارشناسان پوست به شما توصیه شده، سرم صورت است. آیا می دانید که سرم صورت چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم تا به این پرسش ها پاسخ دهیم و همچنین شما را سرم آبرسان وزه آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سرم آبرسان وزه

سرم آبرسان وزه

سرم‌ آبرسان چیست ؟

یک حقیقت انکارناپذیر در استفاده از سرم آبرسان وجود دارد؛ حفظ جوانی و شادابی پوست در گرو استفاده از سرم آبرسان است. اما چرا؟ در ترکیبات سرم از ریز مولکول‌های مغذی استفاده شده که می‌توانند بسیار سریع‌تر و عمیق‌تر از سایر محصولات آبرسان، مثل کرم آبرسان و مرطوب کننده‌ها به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کنند و موجب شادابی پوست شوند.

سرم‌های آبرسان معمولا بافتی غلیظ دارند که در انواع مختلف، تهیه و تولید می‌شوند. برخی از آنها با نفوذ به لایه‌های سطحی پوست می‌توانند چین و چروک‌ها را از بین ببرند. برخی دیگر می‌توانند با نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر مشکلاتی مانند جای لک و جوش را برطرف کنند. تعدادی از آنها نیز با توجه به فرمولاسیونی که دارند، قادرند رنگ پوست را اصلاح کنند و باعث روشن شدن پوست شوند؛ در واقع نوعی لایه‌برداری انجام می‌دهند.

انتخاب هرکدام از این سرم‌های آبرسان به نوع و مشکل پوستی بستگی دارد. با این‌حال، صرف نظر از نوع پوستی که دارید، یک سرم آبرسان خوب می‌تواند با سرعت بیشتری پوست‌تان را تغذیه کند و باعث حجیم شدن و درخشندگی آن شود. یک سرم سازگار با پوست می‌تواند در سطح بالاتری از پوست شما مراقبت کند و آن را جوان و شاداب نگه دارد.

تفاوت کرم آبرسان و سرم آبرسان چیست ؟

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که در هنگام خرید محصولات آبرسان با آن مواجه می‌شوید، این است که شباهت و تفاوت کرم آبرسان و سرم آبرسان چیست ؟ در پاسخ باید گفت که سرم آبرسان به‌دلیل فرمولاسیون قوی‌تر، خاصیت درمانی بیشتری دارد. مهم‌ترین و فاحش‌ترین تفاوت سرم آبرسان با کرم آبرسان در سرعت جذب آنهاست. سرم‌ها بر خلاف کرم‌ها با سرعت بیشتری جذب پوست می‌شوند و عارضه‌های پوستی را در زمان کمتری برطرف می‌کنند.

این درحالی‌ست که برای موثر واقع شدن کرم‌های آبرسان به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت. بنابراین، هنگام خرید هریک از این محصولات بهتر است به میزان دهیدراته بودن پوست خود توجه کنید. پوستی که دچار کم‌آبی بیشتری شده، با سرم‌آبرسان سریع‌تر درمان می‌شود.

خاصیت تقویت کنندگی، دومین تفاوت سرم آبرسان با کرم آبرسان است. سرم آبرسان به دلیل فرمولاسیون فشرده‌ای که دارد، حاوی ترکیبات تقویت‌کننده بیشتری است. برای مثال، اگر می‌خواهید برای رفع لک‌های پوستی و روشن شدن آن از یک محصول درمانی استفاده کنید، یک سرم ویتامین C تاثیر بیشتری نسبت به کرم ویتامین C دارد و اثر بخشی آن ملموس‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

سرم آبرسان وزه

سومین تفاوت سرم آبرسان با کرم آبرسان در بافت، ساختار و نوع جذب آنهاست. این تفاوت‌ها درواقع مشخص می‌کنند که کدام محصول آبرسان برای چه پوستی مناسب است. برای مثال، افرادی که پوست چرب دارند، بسته میزان خشکی و چربی پوست، بهتر است از سرم آبرسان استفاده کنند.

از سوی دیگر، فرمولاسیون قوی و ترکیبات درمانی سرم باعث می‌شود که محصول مناسبی برای پوست‌های حساس نباشد؛ چراکه ممکن است مشکلاتی مثل پوسته‌پوسته شدن را ایجاد کند. درحالی‌که کرم‌ها به‌دلیل ساختار ملایم‌تر، چنین تاثیری را روی پوست‌های حساس ندارند. به‌ همین علت، بهتر است قبل از خرید محصول آبرسان، میزان کم‌آبی، نوع پوست و مشکلات خود را بشناسید و توصیه می‌کنیم حتما از مشاور کمک بگیرید تا بتوانید موثرترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

ترکیبات سرم آبرسان

با توجه به اینکه هر یک از سرم‌های آبرسان در رفع مشکل پوستی خاصی تمرکز دارند، ترکیبات آنها هم با هم متفاوت است. اما به‌طور معمول، در تولید سرم آبرسان از موادی مانند ویتامین C، اسید‌های هیالورونیک و آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده می‌شود که در ادامه به ویژگی‌های آنها اشاره می‌کنیم:

  • ویتامین C: ویتامین C کلیدی‌ترین ماده برای داشتن پوستی صاف، درخشان و یکدست است. علاوه‌براین، ویتامین C یکی از مهم‌ترین و بهترین مواد برای حفظ جوانی‌ا‌ست و مصرف مداوم و مرتب آن از بروز زودهنگام علائم پیری جلوگیری می‌کند. یکی از راه‌های جذب ویتامین C مصرف روزانه آن است؛ با این‌حال تضمینی برای اینکه به طور مستقیم جذب پوست‌تان شود وجود ندارد. موثر‌ترین راه برای جذب مستقیم آن به پوست، استفاده از سرم‌ های آبرسان حاوی ویتامین C است.
سرم آبرسان وزه
  • اسید‌های هیالورونیک: اسید هیالورونیک نام یک ترکیب شیمیایی آلی است که به طور طبیعی در پوست، چشم و مفاصل یافت می‌شود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه این ماده این است که آب را در داخل سلول‌ها به دام بیندازد. اسید هیالورونیک موجود در سرم آبرسان باعث می‌شود بدون احساس سنگینی بر پوست، رطوبت آن جذب شود. در واقع، عملکرد اسید هیالورونیک به این شکل است که آب طبیعی پوست را حفظ کرده و مانع از خشکی پوست می‌شود. با استفاده از سرم‌‌های آبرسانی که حاوی اسید هیالورونیک هستند، این اطمینان وجود دارد که پوست هیچ‌گاه رطوبت خود را از دست نخواهد داد.
  • آنتی‌اکسیدان‌: اولین تاثیری که آنتی‌اکسیدان‌ها دارند این است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. آنتی‌اکسیدان می‌تواند جریان خون را در پوست افزایش داده و با اهدای الکترون‌های خود به رادیکال‌های آزاد ناپایدار، مانع از تخریب پوست توسط آنها شود. از دیگر ویژگی‌های آنتی‌اکسیدان‌ می‌توان به افزایش کلاژن سازی اشاره کرد. آنتی‌اکسیدان با تحریک پوست برای کلاژن‌سازی، از پیری و ایجاد لک جلوگیری می‌کند. استفاده از سرم‌های آبرسانی که در ترکیبات آن از آنتی‌اکسیدان استفاده شده، باعث حفظ جوانی و شادابی پوست خواهد شد.
ترکیبات سرم آبرسان

ترکیبات سرم آبرسان

مزایای سرم آبرسان چیست ؟

حالا که می‌دانیم سرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با کرم آبرسان دارد، بد نیست با مزایای سرم آبرسان نیز آشنا شویم.

مزایای سرم آبرسان عبارتند از:

  1. طراوت بخش و شاداب کننده پوست
  2. جلوگیری از چین‌وچروک (برخی سرم‌های آبرسان حاوی هیالورونیک اسید هستند که به صورت موقت به مولکول‌های آب موجود در لایه‌های سطحی پوست متصل شده و باعث می‌شوند تا پوست، ظاهر شاداب‌تری داشته باشد. این نوع سرم‌ها همچنین می‌توانند خطوط و چروک‌های ریز پوست را کاهش دهند)
  3. تامین ویتامین‌های مورد نیاز پوست
  4. برطرف کننده لک‌های پوستی
  5. روشن کننده
  6. برطرف کننده خطوط ناشی از کم آبی
  7. افزایش کلاژن سازی (آنتی اکسیدان‌های موجود در سرم‌های آبرسان با تحریک سلول‌های پوستی، سرعت کلاژن‌سازی را افزایش داده و روند پیری را کند می‌کنند)
  8. کاهش منافذ باز پوست
  9. سفت کننده پوست
  10. جلوگیری از افتادگی پوست

بهترین زمان استفاده از سرم آبرسان

چه زمانی از سرم آبرسان استفاده کنیم؟ این سوالی‌‌است که برای اثربخشی بهتر سرم آبرسان باید به آن پاسخ دهیم. بهترین زمان استفاده از سرم آبرسان ، زمانی‌‌‌است که پوست صورت از انواع آلودگی‌ها پاک شده باشد. بنابراین، پس از شستشوی صورت باید از سرم آبرسان استفاده کرد.

در اکثر روتین‌های پوستی توصیه می‌شود که دو بار در روز (روتین صبح و شب) صورت‌مان را با شوینده مناسب پوست بشوییم. برخی افراد پس از شستشوی صورت به لایه‌برداری ملایم و یا تونر نیاز دارند که این موضوع به نیاز و نوع پوست بستگی دارد. پس از آن، نوبت به استفاده از محصولات مراقبتی، مثل سرم آبرسان می‌رسد. بنابراین، دو بار در روز، یک‌بار صبح و یک‌بار شب، پس از پاک کردن صورت از انواع آلودگی‌ها، بهترین زمان استفاده از سرم آبرسان است.

پوست ما در هر سنی به مواد مغذی و آب  نیاز دارد که می‌توان با استفاده سرم‌ آبرسان، نیازها را تامین کرد. در واقع مراقبت از پوست سن و سال ندارد و بهترین زمان استفاده از سرم آبرسان همین حالاست. شما باید در هر سنی به سلامت و شادابی پوست‌تان اهمیت دهید و از آن در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنید.

نحوه استفاده از سرم آبرسان

استفاده از سرم‌‌های آبرسان در اغلب روتین‌های مراقبت از پوست توصیه می‌شود؛ بنابراین بهتر است با نحوه استفاده از سرم آبرسان نیز آشنا شویم تا شاهد اثربخشی بیشتر آن باشیم. در صورت استفاده نادرست از سرم آبرسان، نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد و ممکن است شما را دلسرد کند. نحوه استفاده از سرم آبرسان بسیار ساده است که مراحل آن را در ادامه می‌خوانید:

  • در ابتدا صورت خود را با استفاده از شوینده‌ مناسب نوع پوست‌تان بشویید تا انواع آلودگی‌ها (آرایش، چربی اضافه، باکتری‌ها و…) از بین بروند. آلودگی‌ها با بستن منافذ پوستی مانع از جذب مواد مغذی موجود در سرم آبرسان یا هر نوع محصول مراقبتی می‌شوند. در انتخاب شوینده نهایت دقت را داشته باشید و شوینده‌ای را انتخاب کنید که با نوع پوست‌تان سازگاری داشته باشد. از شوینده دیگران استفاده نکنید، ممکن است نوع پوست‌تان متفاوت باشد.
  • پوست را با یک دستمال یا حوله تمیز خشک کنید. دقت داشته باشید که حوله یا دستمال را روی پوست نکشید. همین که رطوبت اضافی گرفته شود کافی‌است.
سرم آبرسان وزه
  • نکته دیگری که درباره نحوه استفاده از سرم آبرسان باید در نظر داشته باشید، این است که سرم‌ها به سرعت جذب می‌شوند؛ پس نیازی به ضربه زدن یا ماساژ دادن ندارند. چند قطره از سرم را روی پوست صورت و گردن بریزید. قطره‌ها را از پایین به بالا به آرامی روی پوست پخش کنید. دقت داشته باشید که ماساژ دادن یا ضربه زدن کمکی به سرعت جذب سرم نخواهد کرد. پس این مرحله را با نهایت دقت انجام دهید. سپس اجازه دهید که سرم جذب شود.
  • پس از جذب سرم از مرطوب کننده استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها با بستن منافذ پوستی از رطوبت جذب شده محافظت کرده و اثربخشی سرم را افزایش می‌دهند.

در نحوه استفاده از سرم آبرسان باید به ترتیب مراحل آن توجه داشته باشید. اغلب توصیه می‌شود که بعد از سرم آبرسان از مرطوب کننده استفاده شود؛ اما اگر پوست حساسی دارید، بهتر است اول از مرطوب کننده استفاده کنید. در اینجا مرطوب کننده مثل یک لایه محافظ عمل می‌کند.

سرم آبرسان وزه

سرم آبرسان وزه

سرم آبرسان هیالورونیک اسید وزه VEZE

یکی از بهترین سرم های پوستی که آبرسانی قوی دارد سرم آبرسان هیالورونیک اسید وزه VEZE است که با حجم 100 میل خود ارزش خرید بالایی پیدا کرده.

آبرسانی صحیح پوست یکی از مهم ترین مراحل مراقبت از پوست هست.

که میتونه از به وجودآمدن عارضه هایی از جمله چین و چروک،خشکی،کم آبی،کدری،به وجود آمدن خط اخم و خنده جلوگیری کند.

با افزایش سن و از دست رفتن رطوبت موجود در پوست؛خشکی باعث ایجاد چین و چروک می شود.

کمبود آب در پوست باعث به وجود اومدن منافذ باز ناشی از خشکی و دهیدراته شدن پوست می شود.

سرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید  تمامی ویژگی‌های یک آبرسان قوی را دارا میباشد.

این محصولات مراقبتی با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست رطوبت پوست را تامین کرده و مانع از خشکی بی حد آن خواهد شد.

علاوه بر آن با ایجاد تعادل در چربی پوست گزینه‌ای ایده‌آل برای پوست‌های چرب لقب میگیرد.

سرم هیالورونیک اسید موجود در محصول مراقبتی پوست ، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده

و طراوت و شادابی را به آن برمیگرداند.

حاوی عصاره ارگانیک هیالورونیک اسید
کارایی
1-درخشان کننده و سفید کننده پوست
2-فرمولاسیون غنی و سبک
3-آبرسان و هیدراته کننده پوست
4-شاداب کننده و لطیف کننده پوست
5-کاهش چین و چروک صورت
6-کمک به کلاژن سازی پوست
7-افزایش جریان گردش خون
8- لیفت کننده پوست
حجم ۱۰۰ میل
مناسب برای انواع پوست
انقضا 2025

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *