دسته‌بندی نشده

سایه باب اسفنجی

سایه باب اسفنجی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

سایه باب اسفنجی

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان خوب و دوستداران گرامی. به دیتا میکاپ خوش امدید. سایه باب اسفنجی عنوان محصول جدید و ترندی است که د رادامه به بررسی بیشت رو معرفی ان خواهیم پرداخت. استفاده از سایه چشم سبب می شود تا چشمان زیبای شما جلوه ای نو و جدید داشته باشد و چشمانتان متفاوت تر از هر زمان دیگری به نظر رسد. در خرید و استفاده از پالت های سایه باید نکات مهمی را مورد توجه قرا دهید که د رادامه به بیان ان ها خواهیم پرداخت.

 

سایه باب اسفنجی

  • پالت سایه مناسب برای چشم و ابرو
  • دارای 54 رنگ سایه متنوع و جذاب
  • مناسب برای آرایش حرفه ای و یا روزانه
  • دارای سایه های مات و شاین
  • کاملا مقرون به صرفه
  • طرح فانتزی باب اسفنجی
  • بدون تست حیوانی

سایه باب اسفنجی شامل 56 رنگ سایه مختلف می باشد. از این محصول می توانید برای انواع میکاپ خود استفاده به عمل آورید. پیگمنت بالا و رنگدهی مناسب سایه ها، سبب ماندگاری بیشتر بر روی پوست شما می گردد. ضمن اینکه این محصول فاقد تست حیوانی است. تنوع رنگی در پالت بسیار زیاد بوده و رنگ های شاین و مات را شامل می باشد.

ویژگی های سایه چشم خوب

اگر می‌خواهید حرفه ای آرایش کنید و یا تبدیل به یک آرایشگر حرفه‌ای شوید باید در زدن سایه چشم مهارت پیدا کنید .

سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.

خرید سایه چشم شاید در نگاه اول ساده به‌نظر برسد، اما انتخاب آن از بین هزاران رنگ مختلف می‌تواند کاری دشوار باشد.یک سایه چشم خوب باید دارای ویژگی های متعددی باشد که با دانستن هر یک از آن ها میتوانید بهترین سایه چشم را خریداری کنید . فقط کافیست اطلاعات کافی نسبت به نوع پوست خود و علاوه بر آن باید بدانید کدام سایه چشم ها مناسب حالت چشم‌ های شما میباشد.

برای خرید سایه چشم خوب باید مواردی را در نظر بگیرید :

  • سن‌ و سال
  • رنگ پوست
  • رنگ چشم
  • رنگ موها

سایه باب اسفنجی

سن و سال : خانم های با سن بالا از سایه‌های براق استفاده نکنند، زیرا خطوط و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

رنگ پوست : در انتخاب سایه چشم رنگ پوستتان را در نظر بگیرید . مثلا برای پوست روشن با ته‌رنگ گرم باید رنگ سایه چشم برنزی کدر انتخاب کنید ، برای پوست روشن با ته رنگ سرد ، رنگ سایه مسی و پوست گندمی ، سایه طلایی رنگ توصیه می شود .

 

 

رنگ چشم ها: در انتخاب سایه رنگ مناسب ، رنگ چشم ها از نکاتی است که باید در نظر داشته باشید . مثلا برای چشم های با رنگ آبی از سایه‌های روشن‌تر استفاده کنید، چون سایه تیره، رنگ آبی چشم‌های شما را محو می‌کند و اجازه نمی‌دهد زیبایی آنها به چشم بیاید.

یا اگر چشمانی سبز دارید ، از رنگ‌های کم‌رنگ استفاده کنید. چشم‌های سبز به‌خوبی رنگ خودشان را به نمایش می‌گذارند، بنابراین رنگ‌های کم‌رنگ می‌توانند به درخشش طبیعی آنها کمک کنند. رنگ‌هایی مانند بنفش کم‌رنگ، آلویی و قهوه‌ای این چشم‌ها را سرزنده‌تر نشان می‌دهند.

تقریبا همه رنگ‌ها می‌توانند برای چشم‌های قهوه ای مناسب باشند. بااین‌حال رنگی مانند بنفش یا یا سبز دودی به زیباترشدن رنگ قهوه‌ای چشم‌ها کمک می‌کنند. رنگ‌هایی مانند نارنجی سالمون، طلایی مسی یا قهوه‌ای مایل به قرمز هم مناسب است.

رنگ موها: برای موی مشکی و قهوه‌ای همه رنگ‌ها خوب‌اند. بااین‌حال سایه چشم سیاه، بنفش، زرد، سبز یا قهوه‌ای عالی است. اما اگر پوستتان بور و موهایتان تیره است، از سایه چشم خنثی مانند طلایی و بژ استفاده کنید که کبود به نظر نیایید.برای موی بلوند رنگ خنثی یا طبیعی خوب است. اگر موهایتان به‌شکل طبیعی بلوند است، احتمالا پوستتان بور است. بنابراین باتوجه به نکاتی که درباره پوست بور گفتیم سایه را انتخاب کنید.

سایه باب اسفنجی

 

  • برای دوام بیشتر، قبل از سایه زدن حتما از پرایمر استفاده کنید.
  • قبل از شروع میکاپ، ابتدا آرایش چشم را انجام دهید.
  • در انتخاب رنگ سایه دقت کنید. رنگ سایه، باید با توجه به نوع آرایشتان انتخاب گردد.
  • برای چشم‌های پف‌دار از سایه های مات و تیره و برای چشم‌های ریز از سایه‌های روشن استفاده نمایید.
  • در انتخاب برس مناسب نیز دقت کنید. برس مناسب می تواند در پخش بهتر و ظریف‌تر سایه کمک کند
سایه باب اسفنجی

سایه باب اسفنجی

اگر قصد خرید یک پالت سایه جذاب و با کیفیت را دارید، خوب است موقع خرید به نکات مهمی که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم، نهایت توجه را داشته باشید تا بهترین پالت را برای خودتان انتخاب کنید.

هارمونی رنگ‌ها

وقتی قصد خرید پلت سایه را دارید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، هارمونی بین رنگ‌های موجود در پالت است؛ به خصوص اگر هدف‌تان از خرید، داشتن یک سایه اسموکی جذاب است. در این صورت رنگ‌ها را به خوبی بررسی کنید و از هماهنگی آن‌ها با هم مطمئن شوید. برای آرایش اسموکی وجود رنگ‎‌های خنثی و هم خانواده در کنار هم نشانه خوبی برای کاربردی بودن سایه شما خواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد که روشن‌ترین رنگ را به عنوان رنگ پایه و تیره‌ترین رنگ را به عنوان رنگ پایانی آرایش چشم‌ها انتخاب کنید و نتیجه زیبایی بگیرید.

غلظت رنگدانه‌ها

هیچ کس دلش نمی‌خواهد بعد از اینکه برای خرید پالت سایه هزینه کرد، متوجه شود برای رنگ گرفتن از سایه‌ها باید 10 بار براش را روی رنگ‌ها حرکت دهد تا رنگ کمی خودش را نشان دهد. این مشکل که در مورد سایه‌های تقلبی و سایه‌های کم کیفیت شایع است، به دلیل عدم به کار گرفتن مواد اولیه مرغوب اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود رنگدانه‌ها یا پیگمنت سایه بسیار ضعیف عمل کنند. در نتیجه آرایش شما فاقد ملاک‌های جذابیت و زیبایی خواهد بود. برای جلوگیری از این مشکل در وهله اول حتما از برندهای معتبر و فروشگاه‌های شناخته شده خرید کنی

توجه به بوی پالت سایه

اگر دقت کرده باشید محصولات آرایشی با کیفیت معمولا یا کاملا بدون بو هستند یا بویی بسیار ملایم و مطبوع دارند. دلیل ملایمت بو یا نبود آن این است که در فرمولاسیون این محصولات از مواد با کیفیت استفاده شده که مرغوب هستند و نیازی به این ندارند که بوی‌شان را با استفاده از عطرهای تند پنهان کنند. درست بر خلاف این قضیه هم صادق است؛ یعنی استفاده از عطرهای تند و تیز به این دلیل است که بوی نامطبوع محصول آرایشی پنهان شود و کیفیت پایین آن جلب توجه نکند.

بنابراین موقعی که می‌خواهید پلت سایه خود را انتخاب کنید، بهتر است به بوی آن توجه داشته باشید؛ مگر اینکه در حال خرید اینترنتی از فروشگاهی باشید که کیفیت محصولاتش را تضمین می‌کند. اگر متوجه شدید بوی محصول بسیار تند است، بهتر است قید خرید آن را بزنید و کیفیت محصول را زیر سوال ببرید.

وجود رنگ‌های مورد نیاز

یک پالت سایه با داشتن رنگ‌های جذاب و متنوع دل هر کسی را در نگاه اول می‌برد؛ به خصوص که طراحان می‌دانند کدام رنگ‌ها را کنار هم قرار دهند تا زیباترین جلوه را در نگاه مشتری داشته باشند. اما سوال اینجاست که آیا شما واقعا از تمام این رنگ‌ها استفاده می‌کنید؟ جواب این سوال در اغلب موارد منفی است. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم قبل از خرید پالت سایه دو بار فکر کنید و از خودتان بپرسید چند تا از این رنگ‌ها برای شما کاربردی خواهند بود. گاهی ممکن است تعداد این رنگ‌ها برای شما بسیار محدود باشند و بتوانید با هزینه کمتری سایه‌های تکی بخرید یا یک پالت کوچکتر و به صرفه‌تر.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *