دسته‌بندی نشده

ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اسنس صورتی اصل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

ریمل اسنس صورتی اصل

سلام به همه دوساان و همراهان گرامی سایت دیتا میکاپ. استفاده از یک ریمل مرغوب میتواند فرم چشمهای شما را تغییر دهد و چهره ای بشاش و شاداب برای شما به ارمغان آورد. بنابراین قید هرچه را هم که در لوازم آرایشی بزنید، دور این یک مورد را نمیتوان قلم گرفت. البته برند انتخابی شما میتواند تاثیر زیادی در ظرافت و زیبایی پلک هایتان بگذارد. طبق تاریخچه و آماری که در دسترس است، لقب پر فروش ترین و محبوب ترین ریمل به ریمل اسنس رنگ صورتی تعلق می گیرد. این برند آلمانی پر فروش ترین برند اروپایی در بیست سال اخیر بوده و در طی این سالها به محبوبیت بالایی در بین بانوان دست پیدا کرده. در ادامه همراه ما باشید تا ریمل اسنس صورتی اصل را با هم بررسی کنیم.

ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اسنس صورتی اصل

بررسی

ریمل اسنس صورتی یکی از بهترین ریمل های موجود در بازار است که برای زیبایی چشمان شما طراحی شده است. با این ریمل می‌توانید مژه های خود را به صورتی درخشان و جذاب کنید و چشمانی جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشید. این ریمل با قابلیت پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی، به شما اجازه می‌دهد که طولانی‌تر از همیشه از چشمان خود لذت ببرید.
ریمل اسنس صورتی با قابلیت افزایش حجم مژه‌های شما، به شما اجازه می‌دهد تا چشمانی جذاب و زیبا داشته باشید. این ریمل با رنگ صورتی درخشان، برای زنانی که به دنبال چشمانی با جلوه‌ی جذاب و دوست‌داشتنی هستند، پیشنهاد شده است. با داشتن این ریمل، می‌توانید از چشمانی با حجم بیشتری بهره ببرید و هر لحظه‌ی زندگی خود را با جلوه‌ی جذاب و دوست‌داشتنی چشمان تزئین کنید.
ریمل اسنس صورتی با قابلیت جدید خود که برای جلوه‌ی نرم و ماتی چشمان طراحی شده است، به شما اجازه می‌دهد که از چشمانی با جذابیت و کیفیت بالا بهره ببرید. با داشتن این ریمل، می‌توانید از هر لحظه‌ی زندگی خود لذت ببرید و از چشمانی با جذابیت بیشتری بهره ببرید.

ریمل اسنس صورتی اصل

در کل، ریمل اسنس صورتی با ویژگی های بسیاری که دارد، بهترین گزینه برای زنانی است که به دنبال جلوه‌ی جذاب و دوست‌داشتنی چشمان هستند. این ریمل با رنگ مشکی درخشان خود به مژه‌های شما حجم بیشتری می‌دهد و باعث می‌شود چشمان شما بیشترین جذابیت را داشته باشند. همچنین، با پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی، می‌توانید برای طولانی‌ترین مدت از چشمانی جذاب و دوست‌داشتنی خود لذت ببرید.
ریمل اسنس صورتی دارای برسی با شکل منحصر به فرد است که به راحتی به مژه‌های شما نفوذ کرده و باعث می‌شود که هر یک از مژه‌های شما به صورت کاملا جداگانه و با حجم بیشتری مشخص شوند. همچنین، با قابلیت ضد آب بودن، می‌توانید از این ریمل در هر شرایطی بهره ببرید و چشمانی جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشید.ریمل اسنس صورتی با فرمولاسیونی منحصر به فرد طراحی شده است که به طور موثری با مژه‌های شما ادغام می‌شود و به صورتی کاملا طبیعی و جذاب حجم بیشتری به آن‌ها می‌بخشد. با داشتن این ریمل، می‌توانید از چشمانی جذاب و دوست‌داشتنی بهره ببرید که در هر شرایطی به چشم می‌خورد و شما را از بقیه متمایز می‌کند.

در نهایت، ریمل اسنس صورتی با رنگ صورتی خود، به شما اجازه می‌دهد که چشمانی با جذابیت بیشتری داشته باشید و با طراحی شکل منحصر به فرد، هر مژه‌ای را به صورت کاملا جداگانه و با حجم بیشتری نشان می‌دهد.

 توضیحات ریمل اسنس صورتی

شرکت آلمانی اسنس ریمل های زیادی تولید می کند و به بازار عرضه می کند و انصافا یکی از بهترین ریمل های این برند، ریمل حجم دهنده اسنس صورتی است که بسیار پرطرفدار است.

این ریمل در بین کسانی که مژه های کم دارند به دلیل حجم دادن بسیار محبوب است، این ریمل رنگی کاملا مشکی دارد و برس انعطاف پذیری دارد که حجم خوبی به مژه ها می دهد.

ریمل اسنس صورتی اصلی حاوی رنگدانه های فوق سیاه است که بدون انسداد بین موها، تمام مژه ها را کاملا می پوشاند.

این محصول یک ریمل معمولی است که با آب و پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اسنس صورتی اصل

خصوصیات ریمل اسنس صورتی

  • این ریمل دارای یک برس پلاستیکی بزرگ است که به پرپشت شدن مژه ها کمک می کند.
  • بافت مشکی تمام مژه ها را می پوشاند .
  • افزایش طول مژه
  • افزایش حجم مژه
  • ماندگاری بسیار بالا
  • آسان تمیز میشود
  • ضد آب نیست
  • حجم دهندگی بسیار بالا
  • جدا کننده مژه ها
  • ضد حساسیت
  • فوق العاده سیاه
  • تایید شده توسط چشم پزشک
  • حجم دهندگی  و بلند کنندگی مژه بالا
  • دارای اپلیکاتور با برس بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها
  • بافت سبک
  • حاوی رنگدانه‌های مشکی رنگ
  • ماندگاری مناسب در طول روز
  • ضد لک و پخش شدن

ویژگی های ریمل اسنس صورتی

از جمله کاربرد ریمل اسنس صورتی های این ریمل به بلند کننده بودن آن میتوان اشاره کرد. در واقع بیشتر از این که حجم بدهد باعث بلند شدن مژه های شما میشود.

از نظر رنگ نیز بسیار رنگ آن مشکی ، زیبا و نچسب است و مواد آن خوب است و باعث می شود مژه ها زیبا و پر به نظر برسند.

برس ریمل حجم دهنده و پلاستیکی I Love Extreme Crazy Volume Essence طراحی فوق العاده ای دارد. طراحی شش ضلعی این برس به شما کمک می کند تا ریمل را با قدرت بیشتری به گوشه چشم و مژه ها بزنید. می توانید از گوشه های برس ریمل برای مژه های کوچک یا ریشه استفاده کنید. به همین دلیل در پایان کار ظاهری یکدست و بافتی غلیظ اما حرفه ای ایجاد می شود.

Extreme Crazy Essence مژه ها را چندین برابر ضخیم تر و حجیم تر می کند. اما از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند و بعد از استفاده روی مژه ها احساس سنگینی نخواهید کرد.

برس با کیفیت و استاندارد ریمل اسنس صورتی نی نی سایت

برس ریمل اسنس صورتی دیجی کالا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی روی مژه های شما می لغزد و بیشترین حجم از پلک های شما را پوشش خواهد داد. این برس دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و بسیار نرم و روان است.

پاکسازی راحت و ماندگاری بالای ریمل اسنس صورتی

بانوان زیادی در طی فرآیند پاکسازی پلک های خود از ریمل، حجم زیادی از مژه های خود را از دست می دهند چرا که ریمل مورد استفاده آن ها به راحتی از مژه ها جدا نمی شود. این در حالی ست که ریمل اسنس صورتی به راحتی پاکسازی می شود و در عین حال بدون کوچکترین ریزش روی پلک های شما، برای ساعت ها ماندگاری بالایی خواهد داشت.

ریمل اسنس دارای ماندگاری بالایی روی پلک های شما می باشد

ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اسنس صورتی اصل

عدم ایجاد حساسیت پس از خرید ریمل اسنس صورتی

سوزش، قرمز شدن و التهاب چشم ها علائمی هستند که نشان می دهند ریمل مناسبی را برای آرایش پلک های خود انتخاب نکرده اید. این معضل در بین بانوان بسیار شایع می باشد. در حالی که تا کنون حتی یک مورد بروز حساسیت توسط ریمل اسنس صورتی گزارش نشده است. بنابراین می توان ریمل اسنس را یک ریمل ضد حساسیت برای چشم های حساس دانست.

نحوه استفاده

چشماتو کاملا باز کن برس ریمل را زیر ریشه مژه ها قرار دهید و به سمت نوک مژه ها بکشید. همینطور ادامه دهید تا به حجم مورد نظر برسید، مواظب باشید این حرکت را به صورت معکوس یعنی از نوک مژه ها به سمت کنار چشم انجام ندهید.
ریمل را روی تمام مژه های بالایی به طور یکنواخت بزنید. هرگز به اندازه پلک های بالایی از ریمل برای پلک های پایین استفاده نکنید.

نحوه تشخیص ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اصل Essence بدون جعبه عرضه می شود!

تمام ریمل های Essence جعبه ای ندارند و نمونه های جعبه شده تقلبی هستند.
ماده به کار رفته در ریمل کاذب پلاستیک است.عکسی که در زیر مشاهده می کنید تفاوت بین نمونه اصل و تقلبی ریمل اسنس است.
انواع ریمل اسنس تقلبی در یک جعبه عرضه می شود.

انواع برس ریمل اسنس اسنس

بهترین راه برای تشخیص شکل برس با ریمل سرم است، نمونه های واقعی دارای برس های ژله ای و تقلبی ها دارای برس های پرزدار هستند.

ریمل اسنس صورتی اصل

ریمل اسنس صورتی اصل

قیمت ریمل اسنس صورتی اصل دیجی کالا

با توجه به این که قیمت ریمل ( قیمت ریمل اسنس صورتی نی نی سایت ) در سال های اخیر بسیار بالا رفته است میتوان گفت این ریمل یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین ریمل های بازار میباشد که هم از کیفیت مناسب و هم از قیمتی مناسب برخوردار است.

جمع بندی

ریمل اسنس صورتی به عنوان یک ریمل حجم دهنده می تواند زیبایی و گیرایی چشم های شما را افزون کند. با خرید ریمل اصل اسنس می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه زیبایی خیره کننده ای را برای چهره ی خود به ارمغان بیاورید. این ریمل مورد تایید چشم پزشکان معتبر بوده و به طور ویژه بافت مژه های شما را حجیم تر و بلندتر نشان خواهد داد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *