دسته‌بندی نشده

خط چشم تایلامی

http://datamakup.ir/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

خط چشم تایلامی

با سلام به دیتا میکاپ خوش امدید. ارایش چشم به هر وسیله ای سبب افزایش چندین برابر زیبایی چشم می شود. از جمله خط چشم که امروزه در انواع متنوعی تحت برند های معتبر و بزرگ و کوچک روانه بازار ها گشته و شما میتوانید با سلیقه خود از ان ها تهیه کرد و سپس انواع متعدد خط چشم تایلامی را روی چشمان زیبای خود امتحان کنید.

خط چشم گوزنی تایلامی

خط چشم گوزنی تایلامی علاوه بر کیفیت عالی ،دارای ظاهری جذاب نیز می باشد.استفاده از خط چشم باعث می شود که میکاپ شما جلوه و ظاهری جذاب به خود گیرد .

چشم ها تاثیر گذارترین عضو صورت در زیبایی چهره هر شخص می باشد .به همین علت هنگام میکاپ ،توجه ویژه ای به میکاپ چشم می شود.با استفاده از یک میکاپ زیبا برای چشم می توانید تاثیر گذاری و گیرایی میکاپ خود را چندین برابر افزایش دهید.

برای داشتن یک میکاپ چشم زیبا ،استفاده از یک خط چشم خوب تاثیر زیادی دارد.

با کشیدن یک خط چشم زیبا می توانید زیبایی چشم های خود را چند برابر کنید.اکثر خانم ها معتقدند که کشیدن خط چشم صاف کاری بسیار دشوار است.اما اگر از یک خط چشم خوب استفاده کنید این کار بسیار راحت می شود.

برای افرادی که مبتدی هستند و هنوز نمی توانند از خط چشم مویی استفاده کنند،خط چشم ماژیکی انتخاب بسیار مناسبی است.خط چشم گوزنی تایلامی دارای ظاهری آکواریومی و جذاب می باشد که برای هدیه دادن نیز مناسب است.

این خط چشم 24ساعته و مشکی است.به همین علت دیگر نیاز نیست که نگران پاک شدن خط چشم خود باشید.

هنگام شستن این خط چشم ،بر خلاف سایر خط چشم های موجود اصلا اطراف چشم سیاه نمی شود و خیلی راحت شسته می شوند.

خط چشم گوزنی آکواریومی تایلامی دارای نوکی باریک و روان است که به راحتی می توانید انواع خط چشم باریک و پهن را با آن بکشید.

رنگ جوهر این خط چشم پرطرفدار،مشکی مات می باشد.

ویژگی های اصلی خط چشم گوزنی تایلامی:

  • کاملا مشکی
  • ظاهری جذاب و خوشگل
  • دارای سر باریک و روان
  • رنگ مشکی و مات
  • صد درصد ضد آب
  • دارای قلم ماژیکی
  • دارای طراحی زیبا
  • با دوام
  • مناسب هدیه دادن
  • استفاده آسان
  • اورجینال
  • ایجاد خطی صاف و یکدست
  • بسیار خوش دست
  • از برند تایلامی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • پخش نمی شود
  • تاریخ انقضا :2026

خط چشم آکواریومی مناسب چه کسانی است ؟

از این خط چشم همه بانوان می توانند استفاده کنند.حتی افرادی که مبتدی هستند و مهارت زیادی در خط چشم کشیدن ندارند نیز می توانند از این خط چشم استفاده کنند.

به علت طراحی فانتزی و زیبایی که دارد می توانید به عنوان هدیه به خانم های خوش سلیقه تقدیم کنید.

آیا خط چشم گوزنی باعث بروز حساسیت می شود؟

خیر باعث حساسیت نمی شود.

مزایای استفاده از خط چشم

از اصلی ترین مزایای استفاده از خط چشم، می توان به جذاب کردن و گیراتر کردن چشم ها، به وسیله این محصول آرایش چشمی اشاره کرد. خط چشم باعث می شود که چشم های کمرنگ و بی روح، پررنگ و جذاب به نظر برسند. همین طور پس از مدتی که در استفاده از آن، مهارت کافی به دست بیاورید؛ خط چشم کشیدن برای شما ظرف مدت چند ثانیه انجام شده و می توانید به سرعت، آرایش چشمی خود را تکمیل کنید.

معایب استفاده از خط چشم

خط چشم ها، علاوه بر زیبایی بخشی به چشمان شما، احتمال صدمه دیدن چشمان شما را نیز چند برابر می کنند و احتمال داشته در صورت استفاده ناصحیح از این وسیله آرایشی خطراتی جدی چشمان شما را تهدید کند.
در صورت استفاده مکرر از این وسیله باید این موضوع را بدانید که بعد از مدتی چشم های شما به انواع باکتری ها آلوده شده و احتمال بروز عفونت چشم در شما بسیار بالا خواهد رفت. متخصصین چشم معتقدند این وسیله دارای رنگ دانه هایی بوده که احتمال داشته در غده های اشکی چشم و یا لنز های آرایشی گیر نموده و سبب تاری دید و یا صدمه دیدن به چشم گردند.

خط چشم تایلامی

از سوی دیگر این خط چشم ها دارای سیلیکون، موم، روغن و دیگر مواد شیمیایی بوده که قطعا استفاده مداوم از این وسیله صدماتی را به پوست صورت و چشم وارد می کنند. زیرا وجود این مواد سبب افزایش تراکم ذرات درون چشم شده و استفاده مکرر از آن خطراتی جدی را برای چشم به همراه خواهد داشت. برای به حداقل رساندن آسیب های چشمی پیشنهاد می شود تنها بر روی پشت پلک و زیر چشم خط چشم را کشیده و از کشیدن خط چشم درون چشم خودداری. نمایید و حتما شب ها به هنگام خواب آرایش خود را کاملا پاک نمایید. بهتر است با تراشیدن خط چشم های مدادی قبل از هر بار استفاده مانع از عفونت های چشمی گردید.

مطالب گفته شده به این معنا نیست که به هیچ عنوان شما نباید از خط چشم استفاده کنید بلکه بهتر است برای محافظت از چشمان خود، از برند های با کیفیت و فروشگاه های معتبر خرید نمایید.

برندهای معروف تولید کننده خط چشم

شرکت های مختلفی در زمینه تولید خط چشم و مداد چشم فعالیت می کنند. این شرکت ها تاکنون محصولات مختلفی را ساخته و روانه بازار کرده اند که این محصولات بسته به کیفیت ساخت و قیمت، تا حدودی در میان مصرف کنندگان به محبوبیتی دست یافته اند. کاپریس، سپتونا، مورد، ایزادورا، لولی پاریس، آرت دکو، دبورا، بورژوآ، کاتریس، لورآل، بی وای اس،. هانی هیر، جویل، نوت، پارینه، گارنیه، کاراجا، تریتون، کیس، دلگان، لتی، اتود، الارو، آردن، سینره، مای، رومئو، ویشی،. آی کر، چیکا، کیو وی، مدیسان، ایگو، تایرا، درمالین، لیراک، اوریاژ و … از مشهورترین برند های زمینه تولید خط چشم و مداد چشم هستند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *