دسته‌بندی نشده

تونر ۳۶۰ ووکالی

تونر ۳۶۰ ووکالی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

تونر ۳۶۰ ووکالی

سلام به همه شما دیتا میکاپی ها. تونر ۳۶۰ ووکالی، یک محصول پاک کننده صورت و تنظیم کننده چربی و PH با رایحه های مختلف می باشد. این محصول منافذ پوست را کامل و عمیقا پاکسازی کرده و با تنظیم چربی و PH پوست از بروز جوش و خشکی جلوگیری می کند. بعد از شستشوی صورت با انواع شوینده، پوست صورت به صورت قلیایی یا اسیدی در می آید. تونر 360 وکالی، PH پوست را تنظیم کرده و به حالت خنثی تبدیل می کند.

تونر ۳۶۰ ووکالی

تونر ۳۶۰ ووکالی

کاربرد تونر چیست ؟

در لوازم آرایشی، تونر پوست یا به طور ساده تونر به لوسیون، تونیک یا شوینده ای اطلاق می شود که برای پاکسازی پوست و کوچک کردن ظاهر منافذ طراحی شده است که معمولاً روی صورت استفاده می شود.

استفاده از تونر وکالی بعد از یک روز کاری باعث پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها و جلوگیری از جوش و آکنه می شود و همچنین پوست را مرطوب، محافظت و شاداب می کند.

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه‌ ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است! تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مرطوب کننده‌های مایع در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند. یکی از محبوب ترین تونرهای موجود در بازار، تونر 360 درجه از برند ووکالی است؛ تونری که با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفید است و می‌ تواند بر حس و حال پوست شما تاثیر محسوسی بگذارند. استفاده از این تونر موجب احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن می شود. موضوعی که می‌ تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند. در ادامه به بررسی کامل این محصول پرداخته ایم، همراه پردیس میکاپ باشید.

خرید تونر آبرسان و مرطوب کننده 360 وکالی Wokali :

تونر آبرسان و مرطوب کننده 360 وکالی Wokali یک محصول عالی برای روتین مراقب های پوست است. هنگامی که صورت خود را آرایش می کنید برای پاک کردن آن نباید تنها به محلول های شست و شو بسنده کنید زیرا با شست و شو PH پوست از بین میرود و باعث خشک شدن پیش از حد پوست می شود. با استفاده از سرم و آبرسان و تونر وکالی می توانید پس از شستن صورت خود PH پوست را نتظیم کنید. تا پوستی همیشه نرم و لطیف داشته باشید. همچنین اگر آرایش نمی کنید باید به یاد داشته باشید که روزانه پوست صورت در برابر آلودگی های مختلفی قرار می گیرد، که برای بر روی منافذ باز صورت تاثیر می گذارند و باعث ایجاد جوش های سر سفید و آکنه می شوند.

 

تونر ۳۶۰ ووکالی

تونر 360 درجه وکالی WOKALI مدل Lavender یک محصول آبرسان قدرتمند حاوی عصاره اسطوخودوس است که در بسته بندی جذاب، خوش رنگ و استوانه ای شکل به حجم ۳۰۰ میلی لیتر تولید و راهی بازار محصولات پوستی شده است. فرمولاسیون قوی و ارگانیک این محصول، یک ترکیب هیدراته بسیار قوی است که آب را در لایه میانی اپیدرم پوست شما حفظ می کند. با این کار، هم به استحکام و سفتی پوست شما کمک میشود. و هم پس از مصرف، چند درجه رنگ پوست شما را روشن تر و شفاف تر می کند. این محصول فرموله شده با فندق است.

فرمولی گیاهی و بسیار مغذی که به نیاز های غذایی پوست شما نیز پاسخ می دهد. همانطور که می دانید پوست ارگانی زنده و زایاست. پس توجه به نیاز های غذایی آن، تاثیر مثبتی در تقسیم سلولی و جوان سازی آن دارد. این محصول به نیاز های غذایی پوست شما نیز می پردازد. محصولی که در حال بررسی آن هستیم بر پایه آب است. این پایه به خوبی با مواد مغذی مانند ترمیم کننده ها، آنتی اکسیدان ها و مواد تشکیل دهنده سلولی غنی شده است. در واقع هر آنچه پوست شما به آن نیاز دارد را می توانید در این محصول فوق العاده ی وکالی پیدا کنید. تونر محبوب وکالی ۳۶۰ به خوبی از پس نیاز های پوست صورت شما بر می آید.

تونر ۳۶۰ ووکالی

تونر ۳۶۰ ووکالی

خواص

  • سفید کننده و شفاف کننده
  • فاقد چربی
  • آبرسانی و رطوبت رسانی
  • جوانسازی پوست
  • در 2 رایحه خوشبو و ملایم
  • حاوی عصاره های گیاهی و مواد پاک کننده طبیعی
  • پاکسازی کامل پوست از لوازم آرایشی , کرم پودر و پنکیک
  • آبرسان نرم کننده خوشبو کننده مناسب انواع پوست
  • فاقد چربی
  • حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی پوست

 

تونر 360 ووکالی چه کار میکند؟

1. منافذ باز  پوست را می بندد

کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ نرم یا پد آرایشی ریخته، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌ های اضافی پوستتان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند! این تونر علاوه بر این که موجب مسدود شدن منافذ می شود، با نفوذ به عمق منافذ باز، موجب پاکسازی نیز می شود..

2. موجب تنظیم PH سطح پوست می شود

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین ۵ تا ۶) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون یا سایر مواد شوینده، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود. هنگامی‌ که این اتفاق می‌ افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد، اما استفاده از تونر مرطوب کننده ووکالی می‌ تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک شایانی کند.

3. ایجاد لایه‌ محافظتی روی پوست

فواصل بین سلول ها و منافذ پوست در دراز مدت موجب پیری پوست و از دست رفتن شادابی آن می شود. استفاده از این تونر به این منظور انجام می شود که دهانه ی این منافذ بسته تر گردد و فاصله ی میان سلول ها کمتر شود. به این طریق راه برای ورود آلودگی ها محدود می گردد. این مساله منجر به ایجاد یک لایه محافظ قوی بر روی پوست می شود که از ورود مواد مضر به بافت اپیدرم جلوگیری می کند. در عین حال مجوز ورود را برای مواد معدنی به سمت سلول های در حال رشد و تکثیر صادر می کند.

4. پوست را بطور تخصصی مرطوب میکند

تونر 360 درجه ووکالی علاوه بر اینکه میزان چربی زائد پوست های چرب را کاهش می دهد، رطوبت پوست های خشک را نیز تامین می کند. در این حالت آب در لایه میانی اپیدرم حبس می شود و سفتی و استحام پوست شما نیز حفظ می گردد. در این وضعیت به علت نفوذ آب در پوست، رنگ آن نیز چند درجه روشن تر از پیش می شود و از عارضه ی آزار دهنده ی خشکی پوست نیز پیشگیری به عمل می آید. شما فکر می کنید که فقط یک تونر پاکسازی پوست خریده اید. اما در واقع یک مرطوب کننده ی آبرسان نیز خریداری کرده اید که در این میان خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی آن نیز نظر شما را به خود جلب می کنداست.

5. جلوگیری از ایجاد موهای زیر پوستی

گلیکولیک اسید موجود در تونر صورت، از روییدن موهای زیر پوستی و ایجاد کیست جلوگیری می کند. شاید شما فکر کنید تونر فقط به سطح پوست تان رسیدگی می کند اما در نظر بگیرید که زیر پوست شما نیز از توجه این محصول فوق العاده به دور نمی ماند و تغییراتی در جهت بهبودی وضعیت آن ایجاد می گردد. در این وضعیت شادابی پوست بیش از پیش احساس می شود و طراوت آن نیز احیا می گردد. دیگر نگران نواقص و مشکلات پوستی نباشید. در صورت استفاده ی مداوم از این محصولات، دیگر شاهد عوارض پوستی نخواهید بود و پوستی کودکانه خواهید داشت.

تونر ۳۶۰ ووکالی

تونر ۳۶۰ ووکالی

رایحه اسطوخودوس

  • کاهش خشکی صورت و افزایش رطوبت آن : همانطور که می بینید و تا به اینجا نیز خوانده اید، بر روی خاصیت مرطوب کنندگی این تونر از برند وکالی بسیار تاکید نموده ایم، اما خبر خوب این است که گل اسطوخودوس یا لاوندر با خاصیتی که دارد یعنی از بین بردن قارچ : می تواند به جلوگیری از رشد اگزما و خشکی صورتتان کمک بسیار زیادی بکند.
  • استفاده از اسطوخودوس برای پوست های لکه دار : دیگر نگران لکه های بعد از جوس و جای جوش های سر سیاه و .. نباشید. این گل به دلیل اینکه می تواند التهاب را کاهش دهد، قادر به این است که تغیر رنگ را کاهش داده و بدین ترتیب نقاط سیاه تر و یا روشن تر پوست به دللایل نام برده شده را از بین برده و در نتیجه به زیباتر و یک دست تر شدن صورتتان کمک شایانی نماید.
  • خداحافظی با چین و چروک : از چین و چروک صورتتان بیزارید ؟ خوب به روتین پوستیتان محصول خوبی اضافه نمایید!!! یعنی واقعا نمی دانید که گل اسطوخودوس که بیس اصلی تونر 360 وکالی با این رایحه می باشد به دلیل اینکه سرشار از آنتی اکسیدان است می تواند چین و چروک صورتتان را در دراز مدت و پس از استفاده مرتب از بین برده و یا کاهش دهد.
  • و اما مهمترین ویژگی این گل این است که دافع حشرات بوده و می تواند جای آنها را نیز به دلیل خاصیت ضد التهابی که به آن اشاره نمودیم از بین ببرد. نکته قابل توجه این است که بسیاری از دفع کننده های حشراتی که در تابستان تبلیغاتشان را از تلویزیون و .. می بینید … حاوی عصاره هایی از اسطوخودوس می باشند. بنابراین کافیست قبل از خواب از تونر 360 وکالی با رایحه این گل استفاده کرده و خوابی راحت داشته باشید.

تونر 360 رایحه شکوفه گل رز

بعد از تکنیک های خوب رویتن های پوستی کره ای، روتین های پوستی ژاپنی نیز بسیار معروف و محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند، یکی از محبوب ترین روتین هایی که خانم های ژاپنی برای سالم نگه داشتن صورتشان از آن استفاده می نمایند استفاده از شکوفه رز به شیوه های مختلف می باشد، در ادامه 5 خاصیت تونر وکالی 350 با رایحه و عصاره شکوفه رز را مطالعه نمایید.

  • این محصول سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به صورت کمک می کند تا از ناخالصی ها و آلاینده هایی که باعث آسیب رسیدن به پوستتان در دراز مدت خواهد شد، بعد از یک روز کاری سخت عاری شود. همچنین این ماده به صاف و اعطاف پذیر کردن پوست نیز کمک خواهد کرد.
  • شکوفه رز نیز خاسیت ضد التهاب داشته و برای کاهش سرخی و التهاب صورت و یم رنگ کردن آن بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشند. بنابراین اگر پوست مستعدی در قرمز شدن و تغیر رنگ داشته و به سادگی سوزش پیدا خوهید نمود. مطمئن باشید که استفاده از هر کدام از رایحه های تونر 360 وکالی با خاصیت ضد التهاب به ویژه رایحه شکوفو رز بسیار مفید خواهد بود.
  • مبارزه با علایم پیری یکی از اصلی ترین خواص شکوفه رز است. که هم ژاپنی ها و هم کره ای ها در روتین پوستی خود از آن استفاده می نمایند، به همین دلیل است که صورتشان همیه از آنچه که سنشان می گوید جوان تر است. تونر وکالی حاوی عصاره شکوفه رز، با افزایش سنتز کلاژن در پوست و بهبود خاصیت ارتجاعی صافی و زیبایی صورت را بیشتر می نماید، بنابراین اگر شما هم می خواهید همانند خانم های زیبای ژاپنی و کره ای سلامت پوستتان را بیشتر کرده و با علایم پیری در پوستتان مبارزه کنید. این محصول مناسب شما خواهد بود

رایحه گل بابونه

  • همانطور که در ابتدا نیز گفته شد بیشتر عصاره هایی که در این محصول استفاده شده اند. دارای خواص یکسانی می باشند، گل بابونه نیز خاصی ضد التهاب شده و سوزش و قرمز شدن پوست را کاهش می دهد. زیرا سرشار از آنتی اکسیدان بوده و
  • کمک به تسکین پوست های حساس از دیگر ویژگی های تونر 360 وکالی حاوی عصاره های گل بابونه است. که به افرادی که از این موضوع رنج می برند بسیار پیشنهاد می گردد، استفاده مرتب از این محصول قبل از خواب و بعد از اتمام روتین پوستیتان بسیار مفید خواهد بود.
  • مبارزه با علایم پیری یکی دیگر از خواص تونر 360 حاوی عصاره گل بابونه است. که با افزایش کلاژن سازی در پوست به بهبود خاصیت ارتجاعی و صافی و زیبایی صورت کمک شایانی می نماید.

عصاره گیاه مگنولیا

یکی از گیاه هایی که به کرات در علم زیبایی شناسی و محصولات مراقبتی پوست. از آن استفاده می شود، مگنولیا می باشد، دلیل آن هم چیزی نیست جز خواص بسیار زیاد و فوایدی که برای پوست داشته و به زیباتر شدن آن کمک خواهد نمود، با ما باشید. با برخی از فاوید تونر 360 وکالی حاوی عصاره گیاه مگنولیا

  • این مدل از این تونر محبوب از ترکیبات مختلفی همچون بتاکاریوفیلن ساخته شده. که دارای خواص ضد التهابی بسیار قوی می باشد، در صورت استفاده از اسانس این گیاه که بیس این مدل از تونر 360 وکالی می باشد، قرمزی و التهاب پوست از بین رفته. و ظاهر پوستتان صاف و درخشان تر خواهد شد.
  • این محصول یک مغذی مقوی برای پوست صورت است که به عنوان یک مرطوب کننده و ابرسان می تواند. به حجیم تر کردن صورتتان کمک کند و همچنین به عنوان یک عنصر بسیار ایده آل برای صاف کردن چین و چروک و پر کردن چاله. و چوله های صورتتان عمل نماید، که در نهایت باعث صاف تر شدن صورتتان خواهد شد،
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *