دسته‌بندی نشده

برق لب دوقلو

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

برق لب دوقلو

با سلام و درود به همه شما همراهان خوب و دوستان عزیز. به دیتا میکاپ خوش امدید. رسیدگی درست و همیشگی از لب ها سبب می شود تا پوست لب های ارزشمند شما همیشه جوان بماند و حفظ رطوبت ان سبب می شود تا در معرض خشکی قرار نگیرد و از پوسته پوسته شدن ان جلوگیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر محصول برق لب دوقلو خواهیم پرداخت.

ویژگی های این محصول

  • برق لب دو قلو
  • داخلش پر از گلیترهای ماه و ستاره
  • برق لب رنگی و اکلیلی
  • لب را حجیم تر جلوه میدهد
  • حالت جذاب و دلبری به لب میدهد
  • ماندگاری بالا
  • ویتامینه و نرم کننده لب
  • هم به تنهایی میتونید ازش استفاده کنید هم روی رژلبتون بزنید
  • اورجینال و باکیفیت
  • دارای 6 مدل مختلف

برق لب یا لیپ گلاس چیست؟

معمولا در شرایط آب و هوایی شدید می‌توان از برق لب‌ها استفاده کرد. سرما و گرمای شدید باعث ترک خوردن و خشکی لب‌ها می‌شود. لیپ گلاس، علاوه بر رفع خشکی لب‌ها، ظاهری زیبا به آن‌ها می‌بخشد و همچنین لب‌ها را براق و شاینی می‌کند. البته برق لب به از بین بردن تیرگی لب‌ها نیز کمک می‌کند.

انواع لیپ گلاس و برق لب دخترانه

برق لب‌ها به دو صورت برق لب جامد و برق لب مایع موجود است. برخی از برق لب‌ها طعمی خاص و میوه‌ای دارند. به همین دلیل است که زنان در هر سنی دوست دارند از آن استفاده کنند. البته برق لب حرارتی نیز با طعم‌ های مختلف موجود است.

برق لب ساده

برق لب ساده در رنگ‌های مختلف موجود است و می‌توان برای زیباتر نشان دادن لب‌ها از آن استفاده کرد. این نوع محصول آرایش لب در دو نوع شیمیایی و ارگانیک موجود است.

برق لب مایع بی‌ رنگ

برق لب مایع بی‌ رنگ، جز لیپ گلاس‌ هایی است که فقط لب‌ها را برق می‌کنند و هیچ رنگ خاصی ندارند. می‌توان از آن‌ها روی لب بدون رژ لب استفاده کرد. البته روی رژ لب خود را بیشتر نشان می‌دهند.

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

برق لب حرارتی

 محصول جدید است که چند سالی است وارد بازار شده و طرفداران خاص خود را دارد. دقیقا مانند لاک حرارتی با تغییر دما و pH پوست تغییر رنگ می‌دهد و در رنگ‌های مختلف موجود است.

طرز استفاده از برق لب حرارتی

طرز استفاده از برق لب حرارتی دقیقا مانند برق لب ساده است، با این تفاوت که بعد از زدن، رنگ عوض می‌کند.

برق لب مایع اکلیلی

 یکی دیگر از انواع برق لب‌ها است که اکلیل دارد و در رنگ‌های مختلف موجود است.

برق لب حجم دهنده

اکثر برق لب‌ها حجم دهنده هستند، اما برق لب حجم دهنده، لب‌ها را حجیم‌تر می‌کند.

برق لب رنگی

انواع برق لب در رنگ‌های مختلف موجود است. از رنگ‌های روشن گرفته تا رنگ‌های تیره و پررنگ.

برق لب فانتزی

لیپ گلاس های فانتزی در انواع و اقسام مختلف وجود دارند. از شکل های عروسکی گرفته تا اشکال مختلف هندسی، ساندیسی، قلبی، چتری و… لیپ گلاس های فانتزی به خاطر ظاهر خاص و جذابی که دارند، هدیه‌ای شیک و منحصر به فرد هستند.

چگونه برق لب بزنیم؟

اگر می‌خواهید که برق لبتان ظاهری زیبا و شیک داشته باشد، به وسایل خاصی نیاز دارید. اسکراب لب، بالم لب، خط لب، چسب لب و یک برق لب خوب. ابتدا اسکراب لب را روی لب‌ها ماساژ دهید تا سلول‌های مرده از بین برود و سپس آن را بشویید.

قدم بعدی استفاده از بالم لب ارگانیک برای از بین بردن خشکی است. بالم لب به نرمی و لطافت لب‌های شما کمک می‌کند. حالا یک دستمال کاغذی بردارید و بالم لب اضافی را پاک کنید. پس از زدن خط لب، رژ لب بزنید. حالا نوبت زدن رژلب مایع براق است.

چرا برق لب بزنیم؟

لیپ گلاس، یکی از لوازم آرایشی است که برای هر سنی قابل استفاده است، از پیر تا جوان. لب‌ها را براق و شاینی می‌کند و ظاهری زیبا به لب‌های شما می‌بخشد.

با استفاده از لیپ گلاس دیگر نیازی به خط لب ندارید. بسیاری از برق لب‌ها حاوی عصاره میوه هستند و باعث مرطوب شدن لب‌ها می‌شوند و البته لب‌ها را حجیم می‌کنند. هیچ محصول دیگری به اندازه برق لب‌ها نمی‌تواند به این اندازه رطوبت، حجم و درخشندگی لب‌ها را تامین کند.

برق لب دوقلو

برق لب دوقلو

امروزه انواع برق لب با رنگ‌ها، طعم و اسانس‌های مختلف در بازار موجود هستند، اما بسیاری از براق‌کننده‌های لب با استفاده از افزودنی‌های شیمیایی تولید می‌شوند. برق لب‌های دیگری نیز وجود دارند که از مواد ارگانیک و خالص تولید شده‌اند.

مزایای استفاده از برق لب

استفاده از لیپ گلاس یا رژ لب مایع براق مزایای زیادی دارد ک شامل موارد زیر هستند:

  • ساده‌ ترین روش برای زیباتر شدن چهره شما

اگر فردی هستید که مشغولیات زیادی دارید و زمان کافی برای انجام آرایش دقیق ندارید، فقط با داشتن یک لیپ گلاس می‌توانید چهره تان را زیباتر نشان دهید.

یک لایه ضخیم برق لب می‌تواند چهره شما را جذاب و شیک نشان دهد.

  • مناسب برای انواع آرایش

فرقی نمی‌کند که چگونه آرایشی دارید، از آرایش معمولی گرفته تا آرایش غلیظ، آرایش مجلسی، لیپ گلاس با هر نوع آرایشی زیبا به نظر می‌رسد. اگر چشم‌هایتان را غلیظ آرایش می‌کنید، می‌توانید تنها از یک برق لب استفاده کنید. بدین ترتیب آرایش‌تان زیباتر به نظر می‌رسد.

برق لب دوقلو

  • موجود در انواع مختلف

برق لب‌ها انواع مختلفی دارند. از قرمز پررنگ گرفته تا صورتی روشن یا متالیک، در واقع این محصول برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.

  • حجم دهنده براق لب‌ ها

اگر به دنبال راه‌هایی برای داشتن لب‌های حجیم‌تر هستید، استفاده از برق لب یکی از ساده‌ترین روش‌هاست. انواع لیپ گلاس، لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهند.

آن‌ها نور را منعکس می‌کنند و باعث می‌شوند که لب‌های شما حجیم‌تر به نظر برسند.

  • رفع خشکی لب

بر خلاف رژ لب‌ ها و رژ لب‌ های مدادی مات، لیپ گلاس ها لب‌های شما را در تمام طول روز مرطوب نگه می‌دارند. بنابراین، واقعا لازم نیست نگران خشک شدن یا ترک خوردن لب‌ها باشید. اگر همیشه از برق لب استفاده کنید، لب‌هایی نرم و صاف پیدا می‌کنید.

  • استفاده آسان

این محصول آرایشی را می‌توانید به راحتی و بدون استفاده از خط لب یا کانتور استفاده کنید. برای زدن لیپ گلاس، فقط به تیوپ برق لب نیاز دارید. در واقع لیپ گلاس یکی از ساده‌ترین محصولات آرایش لب برای استفاده است. کافیست که آن را از کیف خود خارج کرده و روی لب‌های خود بزنید. اکثر لیپ گلاس‌ها ماندگاری خوبی دارند و برای مدت طولانی باقی می‌مانند.

لیپ گلاس و برق لب برند نوت

سعی کنید از برق لبی استفاده کنید که با مواد ارگانیک و طبیعی فرموله شده است. برق لب ارگانیک نه تنها لب‌ های شما را براق می‌کند، بلک باعث از بین رفتن تیرگی لب‌ها می‌شود. لیپ گلاس نوت و برق لب نوت نیز از جمله محصولات ارگانیک است که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. کافیست فقط یکبار از آن استفاده کنید و مشتری دائمیش شوید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *