دسته‌بندی نشده

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

بالم لب حرارتی

سلام و درودی دیگر خدمت شما دوستدران سایت دیتا میکاپ. زیبایی لب‌ها در زیبایی چهره نقش اساسی دارد، اما از طرفی پوست لب‌ها بسیار نازک و حساس است، بنابراین برای حفظ سلامتی آن‌ها به مراقبت‌های ویژه نیاز خواهد بود. از طرفی لب‌ها همیشه در معرض خطر خشکی و پوسته پوسته شدن هستند. و از آنجایی که این مشکل علاوه‌بر درد و سوزش، در ظاهر لب‌ها نیز تاثیر منفی دارد، توصیه می‌شود با استفاده از بالم لب حرارتی، لب‌های خود را مرطوب نگه دارید تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. اما بالم لب حرارتی چیست و چگونه به سلامت لب‌ها کمک می‌کند؟

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی

بالم لب چیست؟

پیش از آنکه به جواب سوال بالم لب حرارتی چیست بپردازیم، باید با خود بالم لب آشنا شویم. بالم لب نوعی پماد یا موم به شمار می‌آید که در تهیه آن از مواد مختلفی. چون وازلین، روغن نارگیل، پارافین، موم زنبور، روغن دانه آفتابگردان و لانولین استفاده شده است. البته برخی از بالم‌های لب فرمولاسیون قوی‌تری دارند که حاوی ویتامین C، E و Q10 هستند.

اکنون که با ترکیبات موجود در بالم لب آشنا شدید، به‌احتمال زیاد علاقه‌مند به استفاده از این محصول هستید و می‌خواهید بدانید که بالم چیست و چه کارایی دارد که در پاسخ به این سوالات باید گفت. بالم لب یک محصول مناسب برای آب‌رسانی به پوست لب است و کمک می‌کند لب‌های شما چرب بمانند و از خشکی و ترک‌خوردگی دور بماند. در نتیجه این محصول که از جمله محصولات مراقبتی از لب‌ها به شمار می‌آید، برای زیبایی و سلامت لب‌های شما مناسب خواهد بود.

 

بالم لب حرارتی چیست؟

تابه‌اینجا با محصول بالم لب آشنا شدیم، اما سوال اصلی این است که بالم لب حرارتی چیست. که در جواب باید گفت که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، کارکرد جالبی دارد. این محصول به‌گونه‌ای است که اگر شما آن را روی لب‌های خود بزنید، به‌دلیل گرمای طبیعی بدنتان pH آن تغییر پیدا می‌کند که این تغییر باعث تغییر رنگ لب‌ها خواهد شد.

همچنین باید بدانید که بالم لب‌های حرارتی ظاهری شفاف و ژله‌ای دارند و رنگ‌ آن‌ها زمانی مشخص می‌شود که شما از آن‌ها استفاده کنید. البته برای این محصول کاتالوگ رنگی درنظر گرفته شده است که شما بتوانید با استفاده از آن رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر تصمیم به خرید آنلاین این محصول نیز دارید، توصیه می‌شود پیش از خرید از فروشنده درباره‌ی رنگ این محصول سوال بپرسید. تا مطمئن شوید که رنگ آن دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید.

مزایای استفاده از بالم لب حرارتی

اکنون تا حدودی با ماهیت این محصول آشنا هستید، اما موضوع دیگری. که در پاسخ به سوال بالم لب حرارتی چیست باید به آن اشاره کنیم، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی

استفاده از مواد طبیعی و بوی مطبوع

برای تهیه بالم لب حرارتی از مواد طبیعی استفاده شده است. و ترکیبات آن هیچ ضرری به بدن نمی‌رسانند، به‌طوری‌که اگر شما هنگام خوردن غذا یا نوشیدن. آب آن را ببلعید، مشکلی برای سلامتی شما پیش نخواهد آمد. از همین رو می‌توان آن را برای کودکان نیز یک محصول مناسب درنظر گرفت.

فاقد سرب

یکی از نگران‌کننده‌ترین موضوعاتی که درباره‌ی لوازم آرایش وجود دارد و اکثر خانم‌ها از بابت آن نگران هستند، سرب موجود در لوازم آرایش است. البته در رابطه با بالم لب حرارتی نگران این موضوع نباشید، زیرا این محصول نه‌تنها فاقد سرب است، بلکه ویتامین E موجود در آن نیز به سلامت و نرمی لب‌ها کمک می‌کند.

حاوی مواد مغذی

دیگر موردی که در ابتدای مقاله بالم لب حرارتی چیست. به آن اشاره کردیم، این بود که در هنگام تهیه بالم‌های لب از مواد مغذی و انواع مختلفی از ویتامین‌ها استفاده می‌شود. همچنین در این محصولات آنتی‌اکسیدان نیز وجود دارد که این آنتی‌اکسیدان‌ها به احیای پوست‌ لب و ترک‌خوردگی آن کمک می‌کنند. از همین رو توصیه می‌شود در زمان خرید  حتما از خاصیت مغذی بودن آن مطمئن شوید و ببینید بالم لب موردنظر شما چه ویتامین‌هایی دارد.

حجم‌دهی به لب‌ها

اگر از دسته افرادی هستید که لب‌هایی نازک و باریک دارید و به‌دنبال راهی برای بزرگ و قلوه‌ای نشان دادن آن‌ها می‌گردید، استفاده از بالم لب گزینه‌ی خوبی برای این هدف خواهد بود. دلیل این موضوع مواد مورداستفاده در تهیه این محصول است. بنابراین به‌این‌دلیل این نوع بالم موردتوجه خانم‌ها قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند بدون هیچ دردسری لب‌هایی زیبا و حجیم داشته باشند.

محافظت در برابر نور آفتاب

زمانی که صورت شما در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، تنها پوست شما در معرض خطر نیست. و لب‌ها نیز ممکن است در اثر تابش نور خورشید خشک شوند و آسیب ببینند. دلیل این موضوع این است که لب‌ها به‌صورت طبیعی ملانین و ملا‌نین‌سازی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که آسیب ببینند. از همین رو باید برای محافظت از آن‌ها از ضد آفتاب استفاده کرد. برای چنین هدفی بالم‌های لب انتخاب مناسبی خواهند بود، زیرا امروزه اکثر بالم‌ها حاوی SPF هستند. و با لایه‌ای که روی لب‌ها ایجاد می‌کنند از آن‌ها در مقابل اشعه مضر خورشید مراقبت خواهند کرد.

خاصیت مرطوب‌کنندگی

پوسته پوسته شدن و خشکی لب از تجربه‌هایی به‌شمار می‌آید که اکثر افراد بارها با آن روبرو شده‌اند. این مشکل در ظاهر لب‌ها نیز تاثیر منفی دارد، از همین رو باید نسبت به درمان آن اقداماتی را انجام داد. بالم لب حرارتی به‌دلیل اینکه از مواد طبیعی تهیه شده و در آن موادی که خاصیت درمانی و مرطوب‌کنندگی دارند وجود دارد، می‌تواند. به مرطوب شدن لب‌های شما کمک کند و اگر شما یک دوره به‌طور منظم از این محصول استفاده کنید، سلامت لب‌های شما کاملا برخواهد گشت.

ماندگاری بالا و تمدید آسان

مزیت دیگری که باید در پاسخ به سوال بالم لب حرارتی چیست به آن اشاره کرد، ماندگاری بالا و تمدید آسان است. شما می‌توانید از این بالم لب زمانی که به سرکار یا مهمانی می‏روید و هرجای دیگری که تمایل دارید آراسته و زیبا باشید، استفاده کنید. رنگ بالم لب مدت‌زمان نسبتا طولانی روی لب‌های شما می‌مانند و اگر در این حین رنگ آن کم‌تر شود، می‌توانید به‌راحتی آن را تمدید کنید.

رنگ‌دهی مناسب به لب‌ها

تا به اینجای مقاله‌ی بالم لب حرارتی چیست از مزایای این محصول گفتیم، اما یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد به خرید بالم لب حرارتی بپردازند، رنگ‌دهی به لب‌ها است. شما می‌توانید این محصول را با رژ لب‌ها که شاید استفاده از آن‌ها چندان از نظر سلامتی مناسب نیست جایگزین کنید و علاوه‌بر زیبایی که به‌وجود می‌آورد از فواید درمانی آن نیز استفاده کنید.

 

آیا استفاده از بالم لب ضرر دارد؟

مورد دیگری که باید در راستای پاسخ به سوال بالم لب حرارتی چیست به آن اشاره کرد، معایب و ضررهای استفاده از این محصول است. در پاسخ به سوال مطرح شده باید گفت که برخی از بالم لب‌ها از مواد شیمیایی تهیه می‌شوند که این مواد می‌توانند بیشتر از نرم کردن لب‌ها موجب خشکی آن‌ها شوند. بنابراین زمان خرید بالم لب حرارتی توجه داشته باشید که مواد شیمیایی چون phenol، menthol، carcinogens و salicylic acid در آن وجود نداشته باشد.

مورد دیگری که می‌تواند باعث مشکل شود، استفاده‌ی مکرر از این لوازم است. درواقع بسیاری از افراد فکر می‌کنند که هرچه تعداد دفعات استفاده از این محصول بیشتر باشد، لب‌هایی سالم‌تر و زیباتر خواهند داشت. در حالی که این چنین نیست و این موضوع می‌تواند اثر عکسی به همراه داشته باشد و بیشتر لب‌های شما را خشک کند. بنابراین در استفاده از این محصول زیاده‌روی نکنید تا نتیجه لازم را مشاهده کنید.

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی

مشخصات بالم لب حرارتی گلیتری

لب یکی از اصلی ترین اجزای صورت است و از همین رو آرزوی بیشتر افراد داشتن لب‌ هایی گوشتی و جذاب است

با نزدیک شدن به فصول سرد و پاییز بیشتر افراد دچار خشکی لب می شوند که این مشکل به هیچ وجه خوشایند نیست و افراد از این که لب ‌هایشان دیگر رطوبت و لطافت طبیعی را ندارند بسیار ناراضی هستند. بالم لب می تواند این مشکل را حل کند.

از این رو برای داشتن لب هایی شاداب و نرم در این فصول سرد احتیاج داریم تا از آن‌ ها مراقبت کنیم بیشتر افراد برای رهایی از خشکی لب با کشیدن زبان روی لب سعی در مرطوب کردن و برطرف کردن خشکی لب ها دارند که این کار نه تنها باعث خشک تر شدن لب می شود بلکه باعث پوست پوسته شدن لب می شود و میزان آسیب به پوست لب ها را نیز افزایش می دهد.

بالم لب حرارتی

در بیشتر مواقع یکی از دلایل خشکی و پوست پوست شدن لب ها استفاده از انواع رژ لب های غیر استاندارد و و بی کیفیت است.

از این رو و با توجه به حساسیت پوست بهتر است تا با خرید لوازم ارایش اصل و با و استاندارد از لب ها در برابر خشکی و ترک خوردگی محافظت کنید.

امروزه با استفاده از بالم لب می توان که لب هاییی نرم و سالم را داشت استفاده از بالم لب نه تنها باعث نرمی لب ها می شود بلکه با از بین بردن پوست های مرده سطح پوست ، رنگ طبیعی به لب ها می بخشد. بهتر است تا قبل از انجام آرایش لب ها از رژ لب استفاده کنید .

 

عملکرد بالم لب حرارتی

  • دارای ویتامینه
  • مرطوب کننده لب
  • نرم و لطیف کردن لب
  • دارای ذرات طلای نانو
  • ظاهر بسیار زیبا و شیک
  • مواد طبیعی و بوی خوب
  • ضد آب و ماندگاری طولانی
  • رفع ترک و پوسته پوسته شدن لب
  • افزایش درخشندگی و زیبایی لب ها

بالم لب حرارتی که طبق میزان دما بدن تغییر رنگ می دهد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *