دسته‌بندی نشده

بالم لب آبنباتی

بالم لب آبنباتی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

بالم لب آبنباتی

احتمالا این اتفاق برای شما نیز رخ داده است که لب‌هایتان پوسته پوسته شده یا ترک بخورند. ممکن است این شرایط همراه با درد و سوزش باشد. در چنین مواقعی چرب کردن لب‌ها بهترین نتیجه را در جهت بهبود اوضاع خواهد داشت. استفاده از بالم لب برای رفع خشکی لب و رطوبت‌رسانی به آن می‌تواند بهترین راهکار باشد. در ادامه این مطلب با دیتا میکاپ همراه باشید تا به شما بالم لب آبنباتی را معرفی کنیم.

بالم لب آبنباتی

بالم لب آبنباتی

بالم لب چیست؟

این روزها حفظ و مراقبت از پوست بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر گه‌گاه محصولات جدید و البته کاربردی به دنیا معرفی می‌شود. بالم لب نیز یکی از این موارد است که البته از قدیم به روش‌های خانگی قابل استفاده بوده است. اما این روزها در صنعت لوازم آرایش به طور متعددی به چشم می‌خورد. اما هنوز هم بسیاری از افراد این سوال را دارند که بالم لب چیه؟

در پاسخ به این که بالم لب چیست باید بگوییم که این ابزار در واقع شباهت زیادی به رژلب دارد. اما این بار در جهت مراقبت از پوست لب استفاده می‌شود. البته در مواردی نیز شاهد بالم لب رنگی نیز هستیم که البته رنگ‌دهی بسیار کمتری نسبت به رژ دارند.

بسته بندی ظاهری این محصولات بسیار متنوع است اما کاربری همه آن‌ها تقریبا یکسان است. این محصول شامل ترکیباتی است که بافت ژله‌ای مانند دارند تا به راحتی روی لب حرکت کنند.

فرمولاسیون این محصول طوری است که موجب نرم و مرطوب شدن پوست لب می‌شود. همچنین دارای ترکیباتی همچون وازلین، روغن‌های گیاهی همچون روغن نارگیل، زیتون و دانه آفتابگردان، پارافین و لانولین می‌باشد.

بالم لب چه کاربردی دارد؟

اگر هنوز هم نمی‌دانید که بالم لب چه کاربردی دارد یا اینکه دقیقا برای چیست، بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

این روزها با افزایش تقاضا برای رسیدگی به پوست توسط تمامی افراد، تنوع محصولات مراقبتی نیز افزایش یافته است. ممکن است شما یکی از افرادی باشید که طرفدار روتین پوستی است. در این حالت احتمالا سر و کارتان با پاکسازی پوست در خانه می‌باشد. پس احتمالا شما نیازهای پوستی خود را بهتر از بقیه افراد می‌شناسید. اما در ادامه می‌خواهیم مروری بر کاربردهای مختلف این محصول داشته باشیم.

بالم لب حجم دهنده

احتمالا متوجه شده‌اید که این بالم لب برای چیست. این محصول دارای ترکیباتی است که حس خنکی را برای پوست لب شما ایجاد می‌کند. با توجه به ترکیبات موجود در آن ممکن است شدت سوزش یا خنکی متفاوت باشد. همچنین ترکیبات آن نسبت به بالم معمولی چرب‌تر هستند. همین امر سبب می‌شود نتیجه نهایی روی پوست لب، صاف‌تر به نظر آید.

برای استفاده از این محصول باید مقداری از آن را روی لب خود بمالید. بعد از چند ثانیه ممکن است پوست لب شما شروع به سوزش کند. این اتفاق نشان از این دارد که بالم حجم دهنده لب کار خود را آغاز نموده و تا چند ثانیه دیگر شاهد مقداری تفاوت در حجم لب هستید. عموما این محصولات دارای میزان کمی رنگ هستند و ظاهر طبیعی برای لب‌های شما ایجاد می‌کند. اما برای رنگ بیشتر برای لب‌ها می‌توانید از رژ استفاده نمایید.

در خصوص خرید این محصول لازم است بدانید که تبلیغات آن‌ها عموما اغواگرایانه است. حتی در صورت استفاده از بهترین بالم لب حجم دهنده نیز شاهد تغییرات جزیی هستید.

بالم لب آبنباتی

بالم لب آبنباتی

بالم ضد چروک

به شما کمک می‌کند تا پوست لب‌های خود را تقویت کنید. معمولا ترکیبات این محصولات به نحوی است که سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای ترمیم و مراقبت از پوست لب است. این مواد شامل ویتامین C ، ویتامین E  و Q10 می‌باشد. در حقیقت با استفاه مکرر از این محصول، لب‌های شما نرم شده و در پی آن پوست شما ترمیم می‌شود. در صورت استفاده از این محصول بعد از مدتی شاهد نرم شدگی و رفع خطوط لب هستید.

بالم لب ضد آفتاب دار

یکی از عواملی که سلامت لب‌ها را تهدید می‌کند، نور خورشید می‌باشد. در صورت حضور مداوم در برابر آفتاب ممکن است لب‌های شما دچار پیری شود و از زیبایی آن کاسته شود. به همین خاطر استفاده از محصولی که لب‌های شما را در برابر اشعه فرابنفش خورشید حفظ کند به یکی از واجبات روتین روزانه تبدیل شده است.

در این شرایط پیشنهاد ما استفاده از بالم‌ لب‌ ضد آفتاب دار است. بالم لب ضد آفتاب دارای میزان دقیقی SPF هستند. احتمالا با این اصطلاح در زمان خرید ضدآفتاب آشنا هستید. این اصطلاح در واقع شاخصی برای سنجش مقاومت این محصولات در برابر آفتاب و محافظت از پوست است. البته مقدار این SPF با میزانی که در کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد، متفاوت است.

بالم بی رنگ و رنگی

وجود تنوع در رنگ این محصول انتخاب را برای بسیاری از افراد آسان نموده است. در بسیاری از موارد مشاهده شده که افراد حتی هنگام انتخاب رنگ رژلب از خرید آن صرف نظر کرده و در نهایت بالم لب رنگ دهنده خریداری نموده‌اند. شما می‌توانید با تهیه بالم لب رنگی علاوه بر رنگ‌دهی به لب‌ها از خاصیت نرم‌کنندگی آن‌ها نیز استفاده نمایید. البته رنگ‌دهی این محصولات به اندازه رژلب نیست اما می‌توانید انتظار مقدار اندکی رنگ طبیعی را داشته باشید.

اگر علاقه‌ای به بالم‌های رنگی ندارید، می‌توانید بالم لب بی رنگ را انتخاب کنید. این محصولات هیچ رنگی روی پوست لب شما بر جای نمی‌گذارند و تنها پوست را نرم می‌کنند.

فواید و مضرات بالم لب

فواید و مضرات هر محصول آرایشی و بهداشتی همان چیزی است که در نهایت باعث می‌شود تصمیم به خرید آن بگیرید. در این بخش نیز می‌خواهیم به فواید و مضرات بالم لب بپردازیم.

فایده ی بالم لب

در خصوص فایده بالم لب می‌توان به موارد متعددی اشاره نمود که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

آبرسانی

با وجود ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین E خاصیت آبرسانی به پوست لب یکی از مزایای بسیار قابل توجه می‌باشد. اگر لب‌های شما خشک هستند و پوست آن کنده می‌شود می‌توانید با چند روز استفاده از این محصول این مشکلات را برطرف کنید.

ضد چروک

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این محصول دارای کوآنزیم Q۱۰ می‌باشد. یکی از خواص این ماده، قابلیت تقویت پوست است. در نتیجه استفاده از محصولی که دارای این کوآنزیم است، خاصیت ضد چروک بودن آن کاملا مشهود می‌شود.

نرم کنندگی

حضور انواع ویتامین‌هایی از قبیل E و C به همراه روغن‌های گیاهی می‌تواند تا حد زیادی خاصیت نرم‌کنندگی به پوست لب شما ببخشد. پس اگر لب‌های شما خشک می‌شود، شب‌ها و هنگام خواب از این محصول استفاده نمایید. حتی در همان لحظه نیز شاهد تغییر در پوست لب خود هستید.

بالم لب آبنباتی

بالم لب آبنباتی

بالم لب آبنباتی

این محصول شامل یک عدد بالم لب جامد و یک عدد شاین لب می باشد.

بالم لب جامد: باعث آبرسانی و تقویت بافت های لب شده و از خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری میکند.
لیپگلاس و برق لب: باعث براق شدن و اکلیلی شدن و زیبایی بیشتر لب ها میشود.

 

ویژگی های محصول:

  • دارای دو قسمت بالم لب جامد و مایع
  • لیپ گلاس شاینی
  • بالم نرم کننده لب
  • نرم کننده قوی لب
  • جلوگیری از پوسته شدن لب
  • براق کننده و روشن کننده لب
  • دارای دانه های شاین و اکلیلی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *