دسته‌بندی نشده

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

 اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

سلام به همه شما دوستان و همراهان خوب. به سایت دیتا میکاپ خوش آمدید. همانطور که همه شما می دانید پیلینگ صورت ابزاری است برای تخلیه کردن جوشهای صورت مخصوصای جوشهای سرسیاه و همچنین برای درآوردن موهای زیرپوستی نیز استفاده میشود. در این مقاله قصد داریم به اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ بپردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

میله پیلینگ پاکسازی صورت

 اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

پیلینگ صورت ازدوسرمتفاوت بادوکاربردمختلف درست شده باین صورت که از قسمت. نوک تیز آن برای ایجاد روزنه برروی جوش استفاده میکنیم همچنین از این سرابزار، برای درآوردن موهای زیرپوستی نیز استفاده میکنیم.

قسمت دیگر پیلینگ صورت را برروی جوش قرارداده، به آرامی فشاردهیدجوش از ریشه تخلیه خواهدشد.

به جهت اینکه جوش کاملا تخلیه میشود آسیبی به جدارهای داخلی پوست نمیرسدو جای جوش نیز بعد از مدتی ازبین خواهد رفت.

بعد از هر بار استفاده از سوزن تخلیه پیلینگ را با الکل یا روش های ضدعفونی کننده، شسته و ضدعفونی نمایید.

دراوردن جوش سرسياه

متخصصان پوست، بیماران را از دراوردن جوش سرسیاه از طریق فشار دادن منع می‌کنند. برای دراوردن جوش سرسیاه روش‌های مختلفی وجود دارد که غالباً موقتی اند؛ به عنوان مثال استفاده از اسکراب یا چسب ها.
بهترین روش برای دراوردن جوش سرسیاه، سرسفید یا همان کومدون‌های معروف، تخلیه کامل آن‌ها است. این جوش‌ها تنها زمانی برطرف می‌شوند که به طور کامل تخلیه شده باشند. این فرایند که به پاکسازی پوست مشهور است، موجب باز شدن منافذ پوست خواهد شد.
به علاوه با تخلیه کامل کومدون ها یا دراوردن جوش سرسیاه، چربی در فولیکول‌ها باقی نمی‌ماند. و تجمیع آن، زمینه ساز بروز جوش‌های التهابی و آکنه نخواهد شد.

پاکسازی صورت با ميله و آشنايی با اين ابزار

میله پیلینگ (اکسترکتور یا خارج کننده)، میله‌ای فلزی است که با استیل ضد زنگ ساخته می‌شود. این ابزار برای تخلیه جوش‌های پوستی به ویژه جوش‌های سرسیاه به کار می‌رود. البته کاربرد دیگر این میله، درآوردن موهای زیرپوستی نیز هست.
 معمولاً از آن قسمت نوک تیز میله، برای ایجاد روزنه بر روی جوش استفاده می‌شود.
 در اموزش پاکسازی صورت با میله می‌خوانیم که اگر این قسمت نوک تیز را بر روی جوش قرار داده. و به آرامی فشار دهید، جوش‌ها از ریشه تخلیه می‌شوند. توجه داشته باشید که سر دیگر میله پیلینگ، در خارج کردن موهای زیرپوستی کاربرد دارد.

مشخصات اکسترکتور:

  • جنس آن فلزی است.
  •  دو سری متفاوت دارد.
  • طول سوزن ۱۲ سانتیمتر می‌باشد.
  • برای پاکسازی صورت مناسب است.
  • می‌تواند جوش‌های سرسیاه را از بین ببرد.

 

مراحل پاكسازي يا پلينگ پوست

1-بخور دادن :

اولين مرحله براي پاكسازي پوست بخور دادن و آماده سازي پوست براي پاكيزگي است. به اين ترتيب كه داخل ظرفي 2 ليوان آب را با يك قاشق غذا خوري بابونه مخلوط كرده وروي شعله گاز بگذاريد. تا كاملا به جوش بيايد.سپس از روي شعله برداشته وبه وسيله ي يك حوله كه روي سر مي اندازيد. صورتتان را 20 دقيقه بخور دهيد تا كاملا منفذ هاي پوستي باز شده. و دانه هاي سر سياه براي بيرون آمدن از زير پوست آماده شوند.

2- خارج سازي دانه هاي سر سياه :

در اين مرحله بعضي از دانه هاي سر سياه بزرگ را مي توانيد جلوي آينه با فشار دادن بين دو انگشت خارج كنيد. و حتما تا ريشه اي كه به رنگ سفيد است ادامه داده تا كاملا تخليه شود. و سپس با پنبه ي آغشته به الكل سفيد آن را ضد عفوني كنيد ،اما دانه هاي بسيار ريز تر و كوچكتر را با وسيله اي كه مخصو ص پلينگ است ودر فروشگا ههاي لوازم آرايشي يافت مي شود، خارج سازيد .

اين وسيله به شكل ميله اي است كه سر آن حلقه اي شكل بوده وشما مي توانيد پس از ضد عفوني كردن آن با الكل سفيد با كشيدن اين حلقه بر روي پوست از پايين به بالا چه ناحيه ي بيني و چه بقيه ي قسمتهاي ديگر صورت ،تمام جوشها ي ريز سر سياه را كه توسط بخور براي بيرون آمدن آماده شده اند را خارج سازيد .

هر بار كه اين وسيله ي حلقه اي شكل را روي پوست مي كشيد. حتما با يك پنبه ي آغشته به الكل سفيد آن را ضد غفوني كرده و دوباره كار را ادامه دهيد.(خودتان نيز مي توانيد اين وسيله ي ساده را با يك مفتول سيمي كه خيلي هم نرم نباشد. به شكل يك ميله ي ساده با سري حلقه اي شكل درست كنيد و از آن استفاده نماييد.)

3- زدن ماسك سفيد :

پس از خارج سازي جوشهاي سر سياه و زير پوستي و جرمهاي روي پوست كه حتما بلا فاصله پس از بخور انجام شود. ،از ماسكهاي ماست و جوانه ي گندم (يك قاشق غذا خوري ماست. كم چرب را با يك قاشق چايخوري آرد جوانه ي گندم يا آرد نان سنگك مخلوط كنيد) ويا ماسك نشاسته (يك قاشق ماست كم چرب را با يك قاشق چايخوري نشاسته مخلوط كنيد )و به آرامي بر روي پوستتان به حالت دوراني. و ماساژ بماليد و پس از ربع ساعت با آب سرد و خنك بشوييد.

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

توصيه هاي مهم:

1-اگر نتوانستيد از اين وسيله براي در آوردن جوشها استفاده كنيد ،مي توانيد كمي روشور يا سفيداب پودر شده بلا فاصله بعد از بخور، روي پوست ماليده و پس از اينكه كمي جذب شد پوست را از پايين به بالا ماساژ دهيد تا جوشهاي ريز و سر سياه و همينطور جرمهاي پوستيتان پاك شوند .به خصوص در نا حيه ي بيني اين كار را بيشتر انجام دهيد.

2- 3الي 4 ساعت بعد از پلينگ هيچ كرم ويا كرم پودري بر روي پوست نزنيد تا كاملا قرمزي و تورم آن بخوابد و پس از 3 ساعت نيز اگر لازم بود تنها از كرمهاي مرطوب كننده و يا كمي روغن بادام استفاده نماييد.

3-بهترين زمان براي پاكسازي پوست زماني است كه برنامه اي براي خارج شدن از منزل نداشته باشيد كه اگر بتوانيد قبل از خواب اين كار را انجام دهيد و پس از آن به پوست كاملا استراحت دهيد نتيجه ي مطلوب تري خواهيد گرفت.

4- اگر تنها و تنها از بخور و روشور به مدت سه بار در هفته مثلا در سوناهاي بخار پس از 20 دقيقه بخور و به كار بردن سفيداب يا روشور استفاده كنيد و پس از آن هم بلا فاصله با آب سرد و خنك بشوييد، بعد از يك ماه پوستي شفاف و روشن و بسيار پاكيزه خواهيد داشت.
5-پلينگ و پاكسازي پوست را حتما دو تا سه ماهي يك بار انجام دهيد و خيلي زود به زود انجام ندهيد چرا كه با فاصله زمانهاي كوتاه و پشت سر هم باعث شل شدن و چروك پوست خواهد شد.

 

اموزش پاکسازی صورت با ميله چه کمکی به ما می کند؟

همه ما دوست داریم پوستی روشن، جوان و زیبا داشته باشیم. رویایی که گاه رسیدن به آن سخت و دشوار می‌شود! مهمترین عوامل تهدید کننده سلامت پوست، افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، داشتن یک رژیم غذایی ناسالم، استرس و تنش‌های روانی و… است.
این عوامل، سلامت پوست را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند و نشانه‌های این تاثیر در قالب لک، جوش سرسیاه، تورم و جوش سفید خود را نشان می‌دهد. پاکسازی پوست، چاره رفع چنین تهدیدهایی است. پوستی که از آلودگی پاک شود، همیشه زیبا است و این زیبایی، اعتماد به نفس را بالا می‌برد.
پاکسازی پوست ضامن سلامت و زیبایی پوست شما است.همانطور که گفتیم، پاکسازی صورت با میله از بهترین شیوه‌های دستیابی به زیبایی پوست است. از آنجایی که در این روش از پاکسازی پوست، جوش‌ها به طور کامل تخلیه می‌شوند، آسیب چندانی به دیواره‌های داخلی پوست وارد نمی‌شود و این یک امتیاز مثبت است.
برخی از کسانی که اموزش پاکسازی صورت با میله را اجرا کرده اند، کماکان نگران ماندگاری جای جوش‌های خود هستند. خوشبختانه در این روش از اموزش پاکسازی صورت با میله، جای جوش پس از مدتی از بین می‌رود و از این نظر جای نگرانی نیست.

از مزايای پاکسازی عميق صورت با دستگاه چه می دانيد؟

پاکسازی عمیق صورت با دستگاه، گردش خون در بدن را بهبود می‌بخشد و سلامت پوست را به ارمغان می‌آورد. با پاکسازی بدین ترتیب بافت‌های پوستی بهبود می‌یابد و پوست درخشنده‌تر می‌شود.
 با پاکسازی پوست، می‌توان از بروز لکه‌ها ممانعت نمود و جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از بین برد. پاکسازی عمیق صورت با دستگاه، برطرف کننده آسیب‌های ناشی از برنزه شدن و آفتاب زدگی نیز هست.
اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

اموزش پاکسازی صورت با میله پیلینگ

مزایای پاکسازی عمیق صورت با دستگاه:

  • رنگ پوست را یکنواخت کرده و لکه‌های پوستی و علائم آن را کم می‌کند.
  • با لایه برداری منظم، احتمال بروز آکنه را به حداقل می‌رساند.
  • خطوط استاتیک ظریف موجود بر روی پوست کمتر می‌شود.
  • به شادابی، درخشندگی و طراوت پوست کمک می‌کند.
  • بافت پوست، ظاهر و کیفیت آن بهبود می‌یابد.
  •  سرعت بروز علائم پیری را کند می‌کند.

 

بهترين زمان برای پاکسازی صورت

آیا می‌دانید بهترین زمان برای پاکسازی عمیق صورت با دستگاه چه زمانی است؟ درست است؛ وقتی که تقریباً هیچ برنامه خاصی برای بیرون رفتن از خانه نداشته باشید و بتوانید به خوبی استراحت کنید. اگر امکان دارد این کار را پیش از خواب انجام دهید تا پوست به خوبی استراحت کند و نتایج بهتری از این شیوه پاکسازی پوست به دست آید.
بگذارید از یک امتحان فوق العاده عالی برای داشتن پوستی روشن و شفاف برایتان بگوییم؛ آن هم با تنها و تنها با روشور و بخور! فقط کافیست به مدت سه بار در هفته در سوناهای بخار و یا در حمام با گذشت ۲۰ دقیقه از بخور، از سفیداب و روشور استفاده کنید و این دو را به سطح پوست بمالید!
بعد از این، پوست‌تان را بلافاصله با آب خنک و سرد بشویید؛ حالا پوستی روشن، شفاف و بسیار پاکیزه و زیبا خواهید داشت.
برای پاکسازی پوست، باید اقدامات مراقبتی را نه یکبار و دوبار، بلکه بارها و بارها تکرار کنید. یادتان باشد که این پیوستگی و نظم در پاکسازی پوست است که شما را به یک نتیجه مطلوب می‌رساند؛ بنابراین لازم است که دستورالعمل مربوط به اموزش پاکسازی صورت با میله را هر ۲ یا ۳ ماه یکبار انجام دهید.
 البته کارشناسانی که در حوزه زیبایی و سلامت پوست فعالیت دارند، انجام زود به زود پاکسازی عمیق پوست با دستگاه را توصیه نمی‌کنند و معتقدند که انجام این فرایند، در فواصل زمانی کوتاه و پشت سر هم، روند شل شدن پوست و ایجاد چروک‌های پوستی را افزایش می‌دهد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

?09179681618?

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *